۵ میم کوین برتر در بازار کریپتو

قیمت میم کوین
  • زمان مطالعه: ۱۵دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 585 نفر

در سال‌های اخیر، میم کوین ها به یکی از محبوب‌ترین انواع ارزهای دیجیتال تبدیل شده‌اند. این ارزها که اغلب بر اساس میم‌ها یا تصاویر طنزآمیز اینترنتی ساخته می‌شوند، اغلب با هدف اصلی شوخی و سرگرمی ایجاد می‌شوند. با این حال، برخی از میم کوین ها، مانند دوج کوین، به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌اند و ارزش بازار آنها به میلیاردها دلار رسیده است. علاوه بر دوج کوین، شیبا اینو نیز شهرت ویژه‌ای دارد. قیمت میم کوین شیبا اینو که رشد عجیبی را پشت سر گذاشته و ارزش دارایی برخی از سرمایه گذاران آن هزاران برابر شده، دارای جایگاه منحصر به فردی در بازار ارز دیجیتال است. چنین رشدهای قیمتی خیره‌کننده‌ای را می‌توان علت اصلی محبوبیت میم کوین ها در بین مردم دانست.

در این مقاله قصد نداریم تا به ماهیت، ریسک ها و یا فرصت های سرمایه گذاری در مورد میم کوین ها بپردازیم؛ بلکه هدف از این مقاله آشنایی شما با ۵ میم کوین برتر در بازار کریپتو و همچنین تاریخچه قیمت این میم کوین ها است. علاوه بر تاریخچه قیمت ها، در این مقاله می‌توانید قیمت لحظه ای، جایگاه (رتبه) در بازار ارز دیجیتال، درصد تغییرات روزانه و مارکت کپ هر کدام از میم کوین هایی که معرفی می‌شوند را مشاهده کنید. این میم کوین ها عبارت‌اند از:

دوج کوین (DOGE)

شیبا اینو (SHIB)

پپه (PEPE)

فلوکی (FLOKI)

ایلان (ELON)

۴ میم کوین اول، در حال حاضر به ترتیب دارای بزرگترین مارکت کپ (حجم بازار) در بین میم کوین های بازار هستند؛ اما ایلان (ELON) را به دلیل محبوبیت و اسم ویژه آن در این لیست گنجانده‌ایم. با ما و بررسی این ۵ میم کوین محبوب بازار کریپتو همراه باشید.

دوج کوین (DOGE)

دوج کوین (Dogecoin) یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین میم کوین‌ها در بازار است. این ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۳ توسط بیلی مارکوس و جکسون پالمر و بر اساس یک میم اینترنتی از یک سگ شیبا اینو ایجاد شد. دوج کوین در ابتدا به عنوان یک شوخی ایجاد شد، اما به سرعت به محبوبیت رسید و ارزش بازار آن به میلیاردها دلار رسید. دوج کوین در سال ۲۰۲۱ شاهد افزایش قیمت چشمگیری بود و به بالاترین قیمت تاریخ (ATH) خود دست پیدا کرد. این رشد قیمتی عمدتاً به دلیل حمایت‌های عمومی از سوی افراد مشهوری مانند ایلان ماسک بود.

قیمت دوج کوین

 بالاترین قیمت تاریخ (ATH) دوج کوین در ۸ می ۲۰۲۱ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) و برابر با ۰.۷۳۷۶ دلار بوده است

تاریخچه قیمت میم کوین دوج کوین

بالاترین قیمت تاریخ (ATH) دوج کوین در ۸ می ۲۰۲۱ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) و برابر با ۰.۷۳۷۶ دلار بوده است. همچنین، پایین‌ترین قیمت تاریخ (ATL) دوج کوین در ۷ می ۲۰۱۵ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴) و برابر با ۰.۰۰۰۰۸۵۴۷ دلار بوده است.

بر اساس قیمت دوج کوین (DOGE) در زمان نگارش این مقاله که برابر با ۰.۰۶۴۱۷ دلار است، این ارز دیجیتال به میزان ۷۴,۷۹۶ درصد نسبت به قیمت ATL خود رشد کرده است. به عبارت دیگر، قیمت DOGE، حدود ۷۴۸ برابر پایین ترین قیمت تاریخ آن شده است.

با این حال، قیمت دوج کوین نسبت به ATH خود ۹۱.۳۲ درصد کاهش داشته است. در واقع، قیمت دوج کوین باید ۱۱.۵۲ برابر شود تا دوباره به بالاترین قیمت تاریخ خود دست پیدا کند.

قیمت لحظه ای دوج کوین $ ۰.۱۴۵۷۵۴ است که طی ۲۴ ساعت اخیر به میزان -۳.۰۷% تغییر کرده است. همچنین مارکت کپ یا همان حجم بازار دوج کوین برابر با $ ۲۰,۹۳۶,۰۳۰,۶۲۶ است که آن را در جایگاه ۹ بازار ارز دیجیتال قرار می‌دهد.

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو یک میم کوین دیگر است که بر اساس نژاد سگ شیبا اینو ساخته شده است. این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۰ ایجاد شد و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌ها تبدیل شد. شیبا اینو دارای یک جامعه آنلاین فعال است که به تبلیغ و حمایت از این ارز دیجیتال کمک می‌کند. این جامعه همچنین به توسعه پروژه‌های جدیدی برای شیبا اینو کمک می‌کند، مانند شیبا سواپ، یک صرافی غیرمتمرکز.

قیمت شیبا

بالاترین قیمت تاریخ (ATH) شیبا اینو در ۲۸ اکتبر ۲۰۲۱ (۶ آبان ۱۴۰۰) و برابر با ۰.۰۰۰۰۸۸۴۵ دلار بوده است

تاریخچه قیمت میم کوین شیبا اینو

بالاترین قیمت تاریخ (ATH) شیبا اینو در ۲۸ اکتبر ۲۰۲۱ (۶ آبان ۱۴۰۰) و برابر با ۰.۰۰۰۰۸۸۴۵ دلار بوده است. همچنین، پایین‌ترین قیمت تاریخ (ATL) شیبا اینو در ۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۱ شهریور ۱۳۹۹) و برابر با ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۸۱۶۵ دلار بوده است.

بر اساس قیمت شیبا اینو (SHIB) در زمان نگارش این مقاله که برابر با ۰.۰۰۰۰۰۷۲۵۸ دلار است، این ارز دیجیتال به میزان ۸,۸۲۸,۱۲۹ درصد نسبت به قیمت ATL خود رشد کرده است. به عبارت دیگر، قیمت SHIB، حدود ۸۸,۹۰۰ برابر پایین ترین قیمت تاریخ آن شده است.

با این حال، قیمت شیبا اینو نسبت به ATH خود ۹۱.۸۵ درصد کاهش داشته است. در واقع، قیمت شیبا اینو باید ۱۲.۲۷ برابر شود تا دوباره به بالاترین قیمت تاریخ خود دست پیدا کند.

قیمت لحظه ای شیبا اینو $ ۰.۰۰۰۰۲۵ است که طی ۲۴ ساعت اخیر به میزان -۲.۸۵% تغییر کرده است. همچنین مارکت کپ یا همان حجم بازار شیبا اینو برابر با $ ۱۴,۵۳۱,۲۰۸,۵۵۰ است که آن را در جایگاه ۱۲ بازار ارز دیجیتال قرار می‌دهد.

پپه (PEPE)

پپه یک میم کوین است که بر اساس یک میم اینترنتی از یک قورباغه ساخته شده است. این ارز دیجیتال نسبتا جدید، از ترندترین ارزهای دیجیتال بازار محسوب می‌شود. پپه یک پروژه کاملا جدید است و هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. با این حال، میم کوین پپه توانسته است تا در مدت کوتاهی طرف‌داران بسیاری پیدا کند.

قیمت پپه

الاترین قیمت تاریخ (ATH) پپه در ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) و برابر با ۰.۰۰۰۰۰۴۳۵۴ دلار بوده است

تاریخچه قیمت میم کوین پپه

بالاترین قیمت تاریخ (ATH) پپه در ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) و برابر با ۰.۰۰۰۰۰۴۳۵۴ دلار بوده است. همچنین، پایین‌ترین قیمت تاریخ (ATL) پپه در ۱۷ آوریل ۲۰۲۳ (۲۸ فروردین ۱۴۰۲) و برابر با ۰.۰۰۰۰۰۰۰۲۷۶۴ دلار بوده است.

بر اساس قیمت پپه (PEPE) در زمان نگارش این مقاله که برابر با ۰.۰۰۰۰۰۰۷۴۲۶ دلار است، این ارز دیجیتال به میزان ۲۵۶۵ درصد نسبت به قیمت ATL خود رشد کرده است. به عبارت دیگر، قیمت PEPE، حدود ۲۶ برابر پایین ترین قیمت تاریخ آن شده است.

با این حال، قیمت پپه نسبت به ATH خود ۸۳.۰۸ درصد کاهش داشته است. در واقع، قیمت پپه باید ۵.۹۱ برابر شود تا دوباره به بالاترین قیمت تاریخ خود دست پیدا کند.

قیمت لحظه ای پپه $ ۰.۰۰۰۰۰۷ است که طی ۲۴ ساعت اخیر به میزان -۴.۷۵% تغییر کرده است. همچنین مارکت کپ یا همان حجم بازار پپه برابر با $ ۲,۹۶۱,۵۵۳,۸۲۹ است که آن را در جایگاه ۴۱ بازار ارز دیجیتال قرار می‌دهد.

فلوکی (FLOKI)

فلوکی یک میم کوین است که با الهام گرفتن از سگ خانگی ایلان ماسک، فلوکی، ساخته شده است. این میم کوین جامعه بسیار فعالی دارد. می‌توان ادعا نمود که فلوکی، همچون شیبا اینو دیگر یک میم کوین نیست و قابلیت ها و ویژگی هایی پیدا کرده است که آن را فراتر و متفاوت از یک میم کوین معمولی می‌کند. فلوکی را می‌توان از میم کوین های آینده دار بازار ارز دیجیتال به حساب آورد.

قیمت فلوکی

بالاترین قیمت تاریخ (ATH) فلوکی در ۴ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۳ آبان ۱۴۰۰) و برابر با ۰.۰۰۰۳۴۳۷ دلار بوده است

تاریخچه قیمت میم کوین فلوکی

بالاترین قیمت تاریخ (ATH) فلوکی در ۴ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۳ آبان ۱۴۰۰) و برابر با ۰.۰۰۰۳۴۳۷ دلار بوده است. همچنین، پایین‌ترین قیمت تاریخ (ATL) فلوکی در ۹ آگوست ۲۰۲۱ (۱۸ مرداد ۱۴۰۰) و برابر با ۰.۰۰۰۰۰۰۰۲ دلار بوده است.

بر اساس قیمت فلوکی (FLOKI) در زمان نگارش این مقاله که برابر با ۰.۰۰۰۰۰۰۰۲ دلار است، این ارز دیجیتال به میزان ۱۲۸,۰۸۳ درصد نسبت به قیمت ATL خود رشد کرده است. به عبارت دیگر، قیمت FLOKI، حدود ۱,۲۸۰ برابر پایین ترین قیمت تاریخ آن شده است.

با این حال، قیمت فلوکی نسبت به ATH خود ۹۲.۵۴ درصد کاهش داشته است. در واقع، قیمت فلوکی باید ۱۳.۴ برابر شود تا دوباره به بالاترین قیمت تاریخ خود دست پیدا کند.

قیمت لحظه ای فلوکی $ ۰.۰۰۰۱۷۲ است که طی ۲۴ ساعت اخیر به میزان -۵.۹۴% تغییر کرده است. همچنین مارکت کپ یا همان حجم بازار فلوکی برابر با $ ۱,۶۶۸,۱۹۸,۳۷۷ است که آن را در جایگاه ۶۳ بازار ارز دیجیتال قرار می‌دهد.

ایلان (ELON)

ایلان یک میم کوین است که بر اساس نام ایلان ماسک، کارآفرین و میلیاردر مشهور، ساخته شده است. نام کامل این میم کوین، دوجلون مارس (Dogelon Mars) است. بارزترین و مهمترین ویژگی این میم کوین، نام آن است که آن را مرتبط با ایلان ماسک و همچنین دوج کوین نشان می‌دهد. درست است که ایلان، شهرت و محبوبیت ۴ میم کوین بالا را ندارد، اما یکی از میم کوین های محبوب در بازار کریپتو محسوب می‌شود.

قیمت ایلان

بالاترین قیمت تاریخ (ATH) ایلان در ۳۱ جولای ۲۰۲۱ (۹ مرداد ۱۴۰۰) و برابر با ۰.۰۰۰۰۳۲۶۳ دلار بوده است

تاریخچه قیمت میم کوین ایلان

بالاترین قیمت تاریخ (ATH) ایلان در ۳۱ جولای ۲۰۲۱ (۹ مرداد ۱۴۰۰) و برابر با ۰.۰۰۰۰۳۲۶۳ دلار بوده است. همچنین، پایین‌ترین قیمت تاریخ (ATL) ایلان در ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) و برابر با ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱۷۵۶۳ دلار بوده است.

بر اساس قیمت ایلان (ELON) در زمان نگارش این مقاله که برابر با ۰.۰۰۰۰۰۰۲۲۶۱ دلار است، این ارز دیجیتال به میزان ۱,۱۹۳ درصد نسبت به قیمت ATL خود رشد کرده است. به عبارت دیگر، قیمت ELON، حدود ۱۲ برابر پایین ترین قیمت تاریخ آن شده است.

با این حال، قیمت ایلان نسبت به ATH خود ۹۹.۲۸ درصد کاهش داشته است. در واقع، قیمت ایلان باید ۱۳۹ برابر شود تا دوباره به بالاترین قیمت تاریخ خود دست پیدا کند.

قیمت لحظه ای ایلان $ ۰.۰۰۰۰۰۰۱۹۲۸۶۲۶۷ است که طی ۲۴ ساعت اخیر به میزان -۲.۸۵% تغییر کرده است. همچنین مارکت کپ یا همان حجم بازار ایلان برابر با $ ۱۰۶,۴۳۲,۳۳۱ است که آن را در جایگاه ۴۵۰ بازار ارز دیجیتال قرار می‌دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
5 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx