5000 بیت کوین از یک کیف پول عصر ساتوشی منتقل شد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

یک کیف پول که به مدت 9 سال فعالیتی نداشت، 96 میلیون دلار بیت کوین را انتقال داد. کالین وو، روزنامه‌نگار و وبلاگ‌نویس کریپتو،در توییتر خود نوشت: کیف پولی که تقریباً نه سال غیرفعال بود، 5000 بیت کوین که تقریبا کل موجودی آن بود را به یک کیف پول جدید منتقل کرد. با نرخ فعلی […]

کیف پول بیت کوین

یک کیف پول که به مدت 9 سال فعالیتی نداشت، 96 میلیون دلار بیت کوین را انتقال داد. کالین وو، روزنامه‌نگار و وبلاگ‌نویس کریپتو،در توییتر خود نوشت: کیف پولی که تقریباً نه سال غیرفعال بود، 5000 بیت کوین که تقریبا کل موجودی آن بود را به یک کیف پول جدید منتقل کرد. با نرخ فعلی قیمت، ارزش این مقدار بیت کوین برابر با 101,269,500 دلار است. وو این داده ها را از وب سایت Bitinforcharts به دست آورد و لینک آن را نیز در توییت خود به اشتراک گذاشت.

کیف پول بیت کوین

در چند سال گذشته، کیف پول‌های خیلی قدیمی بیت کوین پس از 7 تا 10 سال  از خواب بیدار شده‌اند. برخی از این کیف پول ها زمانی ایجاد شده اند که خالق مرموز بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، پس از راه اندازی بیت کوین هنوز در جوامع آنلاین حضور داشت. در گذشته، معامله‌گران می‌ترسیدند که چنین حرکاتی که شامل مقادیر زیادی بیت کوین است باعث کاهش قیمت این کوین شود. با این حال، ثابت شد که این نقل و انتقالات برای بازار کریپتو “بی خطر” هستند و قیمت را تحت الشعاع قرار نمی دهند.

اوایل این ماه، در 2 آگوست، در مجموع 1110 بیت کوین از یک والت ناشناس که به مدت هشت سال خاموش مانده بود، منتقل شد. وو همچنین توییت کرد که سه آدرس بیت کوین دیگر با همان منشا وجود دارد. دو تا از آنها هر کدام 5000 بیت کوین دارند و سومی حاوی 6071 بیت کوین است. رمزارزی از این آدرس ها هنوز منتقل نشده است.

کیف پول بیت کوین

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx