۵۰۰۰ بیت کوین از یک کیف پول عصر ساتوشی منتقل شد

کیف پول بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 446 نفر

یک کیف پول که به مدت ۹ سال فعالیتی نداشت، ۹۶ میلیون دلار بیت کوین را انتقال داد. کالین وو، روزنامه‌نگار و وبلاگ‌نویس کریپتو،در توییتر خود نوشت: کیف پولی که تقریباً نه سال غیرفعال بود، ۵۰۰۰ بیت کوین که تقریبا کل موجودی آن بود را به یک کیف پول جدید منتقل کرد. با نرخ فعلی قیمت، ارزش این مقدار بیت کوین برابر با ۱۰۱,۲۶۹,۵۰۰ دلار است. وو این داده ها را از وب سایت Bitinforcharts به دست آورد و لینک آن را نیز در توییت خود به اشتراک گذاشت.

کیف پول بیت کوین

در چند سال گذشته، کیف پول‌های خیلی قدیمی بیت کوین پس از ۷ تا ۱۰ سال  از خواب بیدار شده‌اند. برخی از این کیف پول ها زمانی ایجاد شده اند که خالق مرموز بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، پس از راه اندازی بیت کوین هنوز در جوامع آنلاین حضور داشت. در گذشته، معامله‌گران می‌ترسیدند که چنین حرکاتی که شامل مقادیر زیادی بیت کوین است باعث کاهش قیمت این کوین شود. با این حال، ثابت شد که این نقل و انتقالات برای بازار کریپتو “بی خطر” هستند و قیمت را تحت الشعاع قرار نمی دهند.

اوایل این ماه، در ۲ آگوست، در مجموع ۱۱۱۰ بیت کوین از یک والت ناشناس که به مدت هشت سال خاموش مانده بود، منتقل شد. وو همچنین توییت کرد که سه آدرس بیت کوین دیگر با همان منشا وجود دارد. دو تا از آنها هر کدام ۵۰۰۰ بیت کوین دارند و سومی حاوی ۶۰۷۱ بیت کوین است. رمزارزی از این آدرس ها هنوز منتقل نشده است.

کیف پول بیت کوین

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx