نهنگ‌های بیت کوین در حال انباشت

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 459 نفر

بیت کوین (BTC) و چندین دارایی رمزنگاری دیگر در ماه آگوست شاهد کاهش های جدیدی بودند. با وجود این، علیرغم ضربات اخیری که بیت کوین متحمل شده است، به نظر می رسد روند انباشت آن مطلوب به نظر می رسد. تعداد آدرس‌ نهنگ های کلیدی BTC رشد چشمگیری داشته است.

آدرس‌ نهنگ های کلیدی بیت کوین به ۱۵۸۴۷ رسید

پلتفرم تحلیل کریپتو، Santiment، نموداری را منتشر کرد که نشان دهنده روند انباشت آدرس نهنگ های بیت کوین (دارای ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ سکه) است. طبق نمودار، BTC شاهد افزایش شدید تعداد این آدرس‌های نهنگ در ۳۰ روز گذشته بوده است. نمودار نشان دهنده افزایش تا ۱۰۳ آدرس نهنگ دیگر در آن زمان بود. آخرین باری که بیت کوین شاهد چنین افزایشی بود در فوریه بود، زمانی که این دارایی بین ۳۸ تا ۴۴ هزار دلار معامله می شد.

افزایش ۱۰۳ آدرسی در آدرس‌های نهنگ غول‌پیکر، تعداد کل آدرس‌هایی را که ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ BTC دارند به ۱۵۸۴۷ می‌رساند. این انباشت نهنگ زمانی اتفاق می‌افتد که بیت کوین به زیر سطح حمایت ۲۰ هزار دلاری رسیده است. در میان واقعیت های نامطلوب بازار، احساسات نیز به طور کلی نزولی باقی مانده است. همانطور که در نمودار مشاهده می شود، به نظر می رسد یک همبستگی گسترده بین قیمت BTC و رشد تعداد آدرس های نهنگ وجود دارد.
رالی قبلی نوامبر ۲۰۲۱ با افزایش قابل توجه آدرس نهنگ ها همراه بود. از آنجایی که رالی در ماه‌های قبل از بین رفت، آدرس‌های نهنگ‌ها به ترتیب کاهش یافت. این افزایش اخیر می تواند یک شاخص امیدوار کننده از یک شکست قریب الوقوع باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx