کاهش ۷۰ درصدی حجم معاملات بایننس

صرافی بایننس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 353 نفر

صرافی بایننس که یکی از غول‌های معاملاتی جهان کریپتو محسوب می‌شود، اخیرا با کاهش ۷۰ درصدی معاملات مواجه شده است. طی ماه‌های گذشته، بازار ارزهای دیجیتال با چالش‌های نظارتی ایالات متحده دست‌وپنجه نرم می‌کند که این امر آسیب‌های مخربی را به همراه داشته است. در پی سخت‌گیری‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، وضعیت برخی از صرافی‌های کریپتویی کمی‌نگران کننده است. تحقیقات تیم کایکو (kaiko)، نشان می‌دهد حجم معاملات نقدی بایننس، کوین بیس (Coinbase)، کراکن (Kraken) و OKX به طور چشمگیری کاهش‌یافته است. طبق تحقیقات این وب سایت، صرافی‌های مذکور به کم‌ترین نرخ حجم معاملات اسپات در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۳، رسیدند.

افت شدید حجم معاملات در صرافی‌های ارز دیجیتال

شاخص حجم معاملات اسپات در صرافی ارزهای دیجیتال، به‌قدری کاهش‌یافته است که از زمان برگزاری فصل چهارم سال ۲۰۲۰ میلادی، مشاهده نشده بود. در میان این تنش‌ها، عملکرد صرافی بایننس از سایر پلتفرم‌های معاملاتی ضعیف‌تر بود. حجم معاملات اسپات در این صرافی، با افت شدید ۷۰ درصدی مواجه شد و این امر باعث ایجاد نگرانی‌هایی درباره این صرافی می‌شود. البته شایان‌ذکر است برخی از رقبای اصلی بایننس مانند کوین بیس، کراکن و OKX نیز با کاهش ۵۰ درصدی حجم معاملات روبه‌رو هستند.

حجم معاملات صرافی بایننس

نمودار ارزیابی حجم معاملات صرافی‌ها در کایکو.

بر اساس گزارش تیم تحقیقاتی کایکو، حجم معاملات جفت‌ارزهای مبتنی بر یورو نیز به کم‌ترین میزان خود در دو سال اخیر رسید. جالب است بدانید هم‌زمان با افزایش احتمال راه‌اندازی ETF بیت کوین توسط شرکت‌های مدیریت دارایی، فعالیت‌های معاملاتی روی محصولات ETF بیت کوین نیز افزایش‌یافته است. این در حالی است که صندوق BITO، حجم معاملات روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون دلار را ثبت کرده است. علی‌رغم شور و هیجان ایردراپ‌ها، روند آلت‌کوین‌ها نیز ناراحت‌کننده است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، در حال سرکوب ۲۰ آلت‌کوین برتر بازار کریپتو است که بسیاری از دارایی‌ها را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. طبق گزارش کایکو، تمامی آلت‌کوین‌های لایه ۱ و لایه ۲، توکن‌های DeFi و توکن‌های صرافی‌های ارز دیجیتال بدترین عملکرد سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۳، را داشتند. دراین‌بین عملکرد دارایی‌های حاکمیتی (ETH)، بدترین عملکرد را دارند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx