رشد انفجاری آدرس‌های شبکه شیبا اینو!

رشد شیبا اینو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۲ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 314 نفر

شیبا اینو (Shiba Inu)، یک میم کوین است که در سال ۲۰۲۰، با الهام از نژاد سگ ژاپنی شیبا ایجاد شد. این رمزارز ابتدا به‌عنوان شوخی در بستر اینترنت توسعه یافت. اما به طور سریع به یکی از رمزارزهای محبوب در بازار تبدیل شد. در حال حاضر نیز آمار نشان می‌دهد شیبا اینو در چند ماه گذشته، رشد قابل‌توجهی را تجربه کرد. این پیشرفت تا جایی ادامه داشت که ثبت آدرس‌های جدید روزانه سه‌ماهه دوم در این شبکه، شاهد رشد انفجاری است. گرازش یک شرکت محبوب تحلیل ارزهای دیجیتال (IntoTheBlock)، نشان می‌دهد که آدرس‌های جدید روزانه شبکه شیبا‌اینو به بیش از ۴۰۰۰ آدرس، در ۲۷ ژوئن رسیده است. این یک شروع پر قدرت برای میم‌کوین شیبا‌اینو محسوب می‌شود.

افزایش آدرس های فعال شبکه شیبا اینو

درحالی‌که وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در چند ماه گذشته کمی نابسامان بوده است، به نظر می‌رسد رمزارز شیبا‌ اینو از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد. این ارز دیجیتال مشهور در سه‌ماهه دوم سال پیشرفت چشمگیری را تجربه کرد. آدرس‌های جدید روزانه شبکه شیبا‌اینو به بیش از ۴۰۰۰ آدرس در ۲۷ ژوئن رسید. آمار نشان می‌دهد، حدود ۸۷۷ آدرس روزانه به شبکه SHIB، اضافه شده است. این بدان معنا است که SHIBA، شاهد رشد ۳۵۷ درصدی خود می‌باشد. گفتنی است راه‌اندازی شبکه آزمایشی راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ شیبا، نقطه عطف این پیشرفت اخیر محسوب می‌شود. این شبکه که با نام شیباریوم بتا (Puppynet) شناخته می‌شود، تراکنش‌ها را با سرعت بسیار بالایی تکمیل می‌کند.

شیبا اینو

رشد ۳۵۷ درصدی آدرس‌های شیبا اینو.

پاپی نت با دستیابی به بیش از ۲۵ میلیون تراکنش در این شبکه، یک جهش تاریخی را ثبت کرد. گزارش PuppyScan، نشان می‌دهد که این شبکه روزانه حدود ۲۷۰۰۰۰ تراکنش را پردازش می‌کند که این امر در دنیای ارزهای دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.همچنین به گزارش CryptoGlobe، شبکه پاپی نت در اوایل این ماه از مرز ۲۰ میلیون تراکنش فراتر رفت. این در حالی است که در آن زمان، حدود ۱۶ میلیون آدرس کیف پول در حال جابه‌جایی وجوه در شبکه بودند. از آن زمان تا به امروز، تعداد کیف‌های پول در پاپی نت از مرز ۱۷ میلیون فراتر رفته است.

تأثیر پیام مرموز خالق شیبا اینو در این جهش

پیشرفت اخیر شیبا را می‌توان از جهتی به لطف شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده شیبا دانست. وی یکی از افرادی است که در توسعه شیبا نقش اصلی را ایفا کرده است و یکی از افراد تأثیرگذار در جامعه کریپتو نیز به شمار می‌رود. این فعال کریپتویی، اخیراً یک ویدئو ۱۹ ثانیه‌ای را در توییتر به اشتراک گذاشت که مضمون آن تحولات در اکوسیستم شیبا اینو بود. در کل اکوسیستم شیباریوم (Shibarium) نشان داد که تأثیرات قابل‌توجهی در محبوبیت شیبا می‌گذارد. این اکوسیستم را می‌توان یکی از عوامل مهم رشد و توسعه شیبا دانست که در حال حاضر در شبکه اتریوم در حال اجرا است. این فرایند علاوه بر ارائه یک بلاک‌چین ایمن و غیرمتمرکز، مقیاس‌پذیری بالایی را نیز شامل می‌شود که تأثیر مستقیمی بر تسهیل تراکنش‌ها و افزایش سرعت می‌شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۲ دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

2 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
093////837
093////837
1 ماه قبل

علی

دانیال ده حقی
ناظر محتوا
دانیال ده حقی
1 ماه قبل
پاسخ دهید  093////837

ممنونیم از همراهی شما

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

2
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx