۸۰% از سرمایه‌گذاران کاردانو در ضرر هستند

کاردانو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 464 نفر

بازار خرسی ارزهای دیجیتال که در سال گذشته باعث کاهش ارزش اکثر دارایی های دیجیتالی معروف شده است، باعث شده ۸۰٪ سرمایه گذاران کاردانو (ADA) ضرر کنند و بر اساس داده های بلاکچین، آنها یا سرمایه خود را از دست داده‌اند یا درگیر ضررهای محقق نشده هستند.

به گزارش داده های شرکت تحلیلی بلاکچین اینتو دبلاک (IntoTheBlock)، در حالی که ۸۰٪ سرمایه گذاران کاردانو در ضرر هستند، ۴٪ آنها نه در سود هستند و نه در ضرر و همچنین ۱۶٪ از آن‌ها دارای سود محقق نشده هستند. این یک روند نگران کننده برای کاردانو است که توسط برخی به عنوان یک قاتل بالقوه اتریوم مورد استقبال قرار گرفته است، اما در تلاش است تا پای خود را در بازار بسیار رقابتی ارزهای دیجیتال پیدا کند. ارقام اینتو دبلاک نشان می دهد که ۳.۵۳ میلیون آدرس کاردانو در حال حاضر متحمل ضرر شده اند، در حالی که تنها ۶۸۲،۹۲۰ آدرس سود کرده‌اند. ۱۷۳۷۷۰ آدرس دیگر با قیمت فعلی ۰.۳۳ دلار به ازای هر توکن، پس از اینکه ارز دیجیتال ۸ درصد از ارزش خود را در هفت روز گذشته کاهش داده است، نه در سود هستند و نه در ضرر.

با کاوش عمیق تر در داده ها، واضح است که سه گروه بزرگ از خریداران توکن کاردانو بدون سود هستند. گروه اول با مجموع ۶۶۹۳۷۰ آدرس، ADA را با قیمت هایی بین ۱.۷۱ تا ۲.۹۷ دلار خریداری کردند. گروه دوم از ۵۶۰۹۴۰ آدرس، ADA را کمتر از ۱.۷۱ دلار خریداری کردند اما از ۱.۲۹ دلار شروع کردند. در نهایت، گروه سوم، ۵۵۱۶۱۰ آدرس، به احتمال زیاد خریداران اخیری هستند که توکن ها را بین ۰.۴ تا ۰.۵ دلار خریداری کرده اند. در مجموع، این گروه ها دارای ۸.۱۷ میلیارد ADA هستند که در حال حاضر بیش از ۲.۷ میلیارد دلار ارزش دارد.

جالب اینجاست که بیشترین تعداد خریدهای ADA که اکنون با ضرر روبه رو هستند، یعنی ۸.۷۱ میلیارد، در آدرس کسانی است که توکن را با قیمت ۰.۳۶ تا ۰.۴ دلار خریداری کرده اند. در مجموع، ۲۵.۷ میلیارد ADA خریداری شده در حال حاضر با زیان مواجه است که چهار برابر مبلغی است که توسط سرمایه گذاران سودآور به دست آمده است.

اضافه کردن این نکته مهم است که داده‌های اینتو دبلاک از تجزیه و تحلیل بلاک‌چین استفاده می‌کنند و توکن‌هایی که در صرافی‌های متمرکز خریداری و رها شده اند را حساب نمی‌کند، که می‌تواند داده‌ها را تا حد زیادی تغییر دهد. حامیان کاردانو اشاره می کنند که این پروژه دارای یک تیم توسعه قوی و یک نقشه راه قوی برای آینده است که می تواند آن را به یک رقیب قدرتمند در فضای ارزهای دیجیتال در دراز مدت تبدیل کند. جامعه ارزهای دیجیتال انتظار دارد که کاردانو در ماه مارس حرکتی صعودی را تجربه کند، در زمانی که پذیرش این ارز دیجیتال همچنان در حال رشد است.

با توجه به نظر بیش از ۱۰۰۰ کاربر در برآورد قیمت ارز دیجیتال کوین مارکت کپ، به طور متوسط، پاسخ دهندگان پیش بینی کردند که ADA ماه مارس را با ۰.۳۹۷۱ دلار به ازای هر توکن به پایان می رساند؛ یعنی ۱۷ درصد بیشتر از قیمت ۰.۳۳۷۷ دلاری که در حال حاضر این ارز دیجیتال با آن معامله می شود .

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx