احساسات نزولی در ارزهای دیجیتال کاهش می یابد

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 390 نفر

با پیش‌بینی رونق معاملات ارزهای دیجیتال در سه ماهه چهارم، احساسات نزولی کاهش می‌یابد

بازار عمومی ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ تحت سلطه احساسات نزولی قرار گرفته است زیرا قیمت دارایی های اصلی به طور قابل توجهی در بحبوحه فروش طولانی اصلاح شد. با این حال، به نظر می‌رسد که احساسات عمومی سرمایه‌گذاران در حال تغییر است و این نشان می‌دهد که بازارها ممکن است در آینده نزدیک سبز شوند.

به ویژه، از ۲۰ اکتبر، احساسات معامله‌گران در بالاترین میزان خود در یک ماه گذشته بود، و سرمایه‌گذاران پیش‌بینی کردند که قیمت‌های بیت‌کوین، بایننس کوین ، ریپل و کاردانو، افزایش یابد.

در میان دارایی های برجسته، بیت کوین دارای احساسات وزنی ۰.۵۲ است. در عین حال، اتریوم در رتبه دوم ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار، تنها دارایی دیجیتال برتر است که توسط پلتفرم تحلیل رفتار برجسته شده است که احساسات نزولی جزئی را نشان می‌دهد.

اما منفی بودن و نزول مداوم از بین رفته است زیرا معامله گران پیش بینی می کنند در سه ماهه چهارم در اینجا بازگشتی داشته باشند. بیت کوین، بایننس کوین، ریپل و کاردانو همگی نشانه های صعودی بودن دارند، در حالی که اتریوم فقط کمی نزولی است.

تحلیل رمزارز ها

                                                       احساسات وزنی برای ارزهای دیجیتال منتخب

چشم انداز صعودی بیت کوین در حدود ۲۰۰۰۰ دلار همراه است، عاملی که بازار را به این باور می رساند که به پایین ترین سطح خود رسیده است. علاوه بر این، افزایش احتمالی در سه ماهه چهارم با پیش‌بینی‌های مایک مک‌گلون، استراتژیست کالاهای اطلاعاتی بلومبرگ، مطابقت دارد.

همانطور که توسط Finbold گزارش شده است، مک گلون اظهار داشت که توانایی بیت کوین برای پایدار ماندن در میان آخرین افزایش نرخ بهره فدرال رزرو نشان می دهد که دارایی آماده شکستن است. در همان زمان، کوین سونسون، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، پیشنهاد کرده است که بر اساس حرکت تاریخی قیمت، بیت کوین در آستانه شکست در آوریل ۲۰۲۳ است.

علاوه بر این، از نظر تاریخی، افزایش قیمت بیت کوین، الهام بخش بازار عمومی ارزهای دیجیتال بوده است که از این روند پیروی کنند. با این حال، برخی از دارایی ها مانند ریپپل از فعالیت های شبکه مرتبط شتاب صعودی به دست می آورند.

در این مورد، ریپل از تحولات مثبت حاصل از پرونده در حال انجام بین شرکت مادر توکن، ریپل، و کمیسیون بورس اوراق بهادار (SEC) سود می برد. با ثبت بردهای جزئی ریپل در هفته های اخیر، توسعه به قیمت ریپل تبدیل شده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx