آیا رشد کاردانو شروع شده است؟

رشد کاردانو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 444 نفر

بررسی علت رشد ۱۳ درصدی کاردانو

کاردانو، توکن اصلی بلاک چین کاردانو، روند صعودی دارد. این توکن از نظر تغییرات قیمت بیش از ۱۳ درصد افزایش یافته است زیرا تلاش می کند تا ضررهای اکتبر خود را جبران کند. ADA نیز اوایل امروز به دستاوردهای قابل توجهی دست یافت. با این حال، ۱.۴۶ درصد کاهش یافته و به ۰.۴۰۴۶ دلار رسیده است.

دستاوردهای هفتگی کاردانو تنها چیزی نیست که اعضای جامعه جشن می گیرند. بخش NFT بلاک چین نیز دستاوردهای قابل توجهی را تجربه کرده است. اعضای انجمن کاردانو همچنین امیدوارند که تغییرات بزرگی در ماه نوامبر در بلاک چین رخ دهد.

همانطور که عضو پارلمان اروپا آن را “موشک” می خواند، کاردانو بیش از ۱۳ درصد به دست آورد.کاردانو در ۷ روز گذشته سودهای چشمگیری داشته است و معامله گران را با سود کلی بیش از ۱۳ درصد مواجه کرده است. فعالیت شبکه بلاک چین در ۲۴ ساعت گذشته نیز افزایش قابل توجهی در حجم معاملات و تعداد تراکنش ها را نشان می دهد. به طور خاص، ADA تنها در روز گذشته با افزایش ۱۵۰ درصدی حجم معاملات از بازار پیشی گرفت.

نمودار هفتگی توکن نیز سودهای چشمگیری را نشان داد. ADA بیش از ۱۳ درصد افزایش یافت و آن را به یکی از بهترین عملکردها در بین تمام ارزهای دیجیتال تبدیل کرد. جفت ADA/USD به بالای سطح مقاومت ۰.۳۶ دلار شکست که می تواند نشانه مثبتی برای سرمایه گذاران تلقی شود.

افزایش اخیر قیمت‌ها کاردانوپس از آن اتفاق می‌افتد که یکی از اعضای پارلمان اروپا این ارز دیجیتال را «موشکی در فضای کریپتو» نامید. استفان برگر، عضو پارلمان اروپا، پس از برخورد با فردریک گرگارد، مدیر عامل بنیاد کاردانو، در توییتر اظهار نظر کرد.

قیمت کاردانو

                                         قیمت کاردانو در حال حاضر بالای ۰.۴۰ دلار معامله می شود

بنیانگذار Cardano و BitBoy استدلال می کنند که فهرست کاردانو در FTX ممکن است فاجعه بار باشد
آرمسترانگ معروف به «بیت‌بوی» ، یک بلاگر ارز دیجیتال، در روز سه‌شنبه، ۲۴ اکتبر، خرید خود را درباره  کاردانو در FTX ابراز کرد. در پاسخ، چارلز هاسکینسون، یکی از بنیانگذاران کاردانو، گفت که اگر FTX معامله کاردانو را آغاز کند، حساب های Voyager ADA نباید منحل شوند. مدیر عامل FTX، سم بنکمن-فرید، تاکنون سکوت کرده است.

یکی از اینفلوئنسرهای محبوب کاردانو نیز اظهار کرده است که این رمزارز در میان یک روند صعودی قرار دارد. اینفلوئنسر که با نام مستعار ADA Whale شناخته می‌شود، روز گذشته (۲۵ اکتبر) در توییتر ضمن اشاره به فعالیت‌های اخیر این شبکه کرد.

وی خاطرنشان کرد که دو عامل منجر به صعودی شدن کرد. ADA Whale افزود: “این افزایش بیشتر به لطف روند صعودی NFT ها است، اما معاملات بر روی صرافی های غیر متمرکز نیز به طور قابل توجهی در هفته های اخیر افزایش یافته است.”

پیش از این، این اینفلوئنسر کاردانو پیش‌بینی‌های صعودی در مورد توکن انجام داد. او خاطرنشان کرد که وقتی «دیفای، NFTها و مشارکت جامعه» شروع به کار کند، کاردانو در چرخه گاوی بعدی «منفجر خواهد شد». همچنین اشاره کرد که به نظر می رسد سرمایه گذاران نهادی علاقه خود را به بلاک چین های لایه یک  از دست می دهند. بنابراین، باید فضایی را برای کاردانو (با جامعه بسیار فداکار و پرشور خود) برای «شکوفایی» فراهم کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx