کیف پول‌های شرکت ورشکسته آلامدا ریسرچ فعال شدند

آلامدا ریسرچ
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 430 نفر

کیف پول های ارز دیجیتال مرتبط با شرکت تجاری ورشکسته آلامدا ریسرچ، تنها چند روز پس از آزاد شدن موقت مدیر عامل سابق آن، یعنی سم بنکمن فرید، فعال شدند.

انتقال وجوه از کیف پول های آلامدا کنجکاوی جامعه کریپتو را برانگیخت، اما بیشتر از آن، نحوه انتقال این وجوه توجه جامعه را به خود جلب کرده است. مشخص شد که کیف پول آلامدا در حال تبدیل توکن‌های ERC20 با تتر و اتریوم است و سپس اتر و تتر از طریق صرافی‌های فوری و میکسرها منتقل شدند.

مرتبط: میکسر ارز دیجیتال چیست؟

آلامدا ریسرچ

به عنوان مثال، یک آدرس کیف پول که با 0x64e9 شروع می شود، بیش از ۶۰۰ ETH از کیف پول های متعلق به آلامدا دریافت کرد، بخشی از آن به USDT تبدیل شد در حالی که بخش دیگر تراکنش به صرافی غیرمتمرکز چینج نو (ChangeNow) ارسال شد. تحلیلگر بلاکچین، ZachXBT، خاطرنشان کرد که کیف پول آلامدا در نهایت با استفاده از صرافی های غیرمتمرکز مانند فیکس فلوت و چینج نو وجوه را به بیت کوین تبدیل می کند. این پلتفرم‌ها اغلب توسط هکرها و بهره‌برداران برای مخفی کردن مسیرهای تراکنش استفاده می‌شوند.

حماسه بی پایان FTX هر روز شاهد یک پیچ و تاب جدید است و آخرین انتقال وجوه برای جمع آوری هر آنچه در کیف پول های رمزارز آلامدا باقی مانده است برای جامعه نگران کننده است. بسیاری گمان می کردند که الگوی مبادله این وجوه شبیه یک استثمارگر (یا هکر) است، اما با توجه به گذشته جنایتکارانه بنکمن-فرید در حال حاضر، بسیاری گمانه زنی می‌کنند که تخلیه کیف پول ها می تواند یک کار داخلی باشد.
دیگران شرایط وثیقه را زیر سوال بردند و پرسیدند چرا به بنکمن اجازه دسترسی به اینترنت داده شده است. یکی از کاربران نوشت که مدیر عامل سابق “به شدت در تلاش بود تا پول را خارج کند” و افزود: “چرا شرط وثیقه او شامل عدم دسترسی به کامپیوتر/اینترنت نبود؟”

جابجایی های جاری وجوه از کیف پول های آلامدا ریسرچ با وثیقه بنکمن فرید همزمان شد. به طور مشابه درست پس از اعلام ورشکستگی FTX در ۱۱ نوامبر، کیف پول های صرافی به مبلغ میلیون ها دلار هک شد. وزارت دادگستری ایالات متحده در حال حاضر در حال بررسی سوء استفاده ۳۵۲ میلیون دلاری FTX بلافاصله پس از تشکیل پرونده ورشکستگی است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx