امریکایی ها علاقه ای به فروش ارزهای دیجیتال خود ندارند

امریکایی ها علاقه ای به فروش ارزهای دیجیتال خود ندارند
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 589 نفر

امریکایی ها علاقه ای به فروش ارزهای دیجیتال خود ندارند

یک گزارش جدید نشان می دهد که علیرغم اصلاحات عمیق بازار ارزهای دیجیتال، کاربران امریکایی قصد فروش ارزهای دیجیتال خود را ندارند.

بر اساس این نظرسنجی جدید که توسط Morning Consult انجام شده، ۱۹٪ از بزرگسالان ایالات متحده در اواسط ژوئن پس از سقوط قیمت بیت کوین به زیر سطح ۲۰,۰۰۰ دلار، اعلام کردند که در دارایی های دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند.

امریکایی ها علاقه ای به فروش ارزهای دیجیتال خود ندارند

مالکیت کریپتو

با وجود اینکه بیت کوین در ماه ژانویه با قیمت بسیار بالاتری معامله می شد، درصد صاحبان ارزهای دیجیتال امریکایی از ابتدای سال بدون تغییر باقی مانده است.

دارایی های محبوب

لازم به ذکر است که بیت کوین، اتریوم، USDC و میم کوین دوج کوین از محبوب ترین دارایی های دیجیتال این افراد بوده اند. در میان نسل هزاره ها و کسانی است که بیش از ۱۰۰,۰۰۰ دلار در سال درآمد دارند، بیت کوین محبوب ترین دارایی است.

با این حال، اعتماد به بیت کوین همچنان منفی است. اعتماد به دوج کوین نیز با نزول به -۵۲% به پایین ترین سطح خود سقوط کرده است. همچنین مصرف کنندگان امریکایی اعلام کرده اند که اعتماد کمی به توکن های NFT دارند.

در همین حال، درصد کسانی که معتقدند ارزهای دیجیتال بیشتر برای جامعه مضر هستند به بالاترین سطح از ژانویه (۳۲ درصد) رسیده است.

همچنین احتمال خرید ارزهای دیجیتال تقریباً ۲ درصد کاهش یافته است. با افزایش تورم، سرمایه گذاران در حال حاضر تمایل کمتری به سرمایه گذاری در دارایی های پرخطر دارند.

در عین حال، آن دسته از امریکایی ها که ارزهای دیجیتال دارند، انتظار دارند که بیت کوین تا پایان سال به ۳۸,۰۰۰ دلار صعود کند. از سوی دیگر، آن دسته از امریکایی ‌هایی که صاحب هیچ ارز دیجیتالی نیستند، معتقدند که بیت کوین کمی بالاتر از سطح ۲۰,۰۰۰ دلار باقی خواهد ماند.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx