مساری: قیمت کاردانو با شرایط فعلی آن همخوانی ندارد

قیمت کاردانو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 482 نفر

قیمت کاردانو و به روزرسانی Vasil

گزارشی که اخیراً از مساری منتشر شده است نشان می‌دهد که قیمت  کاردانو  در مقایسه با شبکه‌های قرارداد هوشمند رقیب (به غیر از اتریوم)، از جمله سولانا، الگورند، تزوس ونئو  پیش از هارد فورک Vasil  بسیار کمتر از مقدار واقعی خودش است

بر اساس توییتی که مساری به اشتراک گذاشته است; آدرس‌های فعال کاردانو بسیار پایین‌تر از آدرس‌های سولانا هستند. اما از آدرس‌های الگورند، تزوس و نئو بالاتر است. با وجود پردازش حدود ۶۲۰۰۰ تراکنش روزانه توسط شبکه کاردانو; در مقایسه با بیش از ۲۹۶۰۰۰ تراکنش از الگورند، ۲۰۸۰۰۰  روی شبکه تزوس و ۱۷۴۰۰۰ تراکنش نئو; عدد بسیار پایین تری را ثبت کرده است.همچنین سولانا بیش از ۳۸ میلیون تراکنش روزانه را پردازش می کند.

این توییت جزئیاتی مبنی بر اینکه کل ارزش قفل شده در فضای مالی غیرمتمرکز کاردانو کمتر از سولانا و الگورند است نشان می دهد. اما درآمد سالانه کاردانو بالاتر از سایر رقبا به جز اتریوم است.

با در نظر گرفتن این موضوع، مساری به این نتیجه رسیده است که قیمت کاردانو با توجه به موارد زیر کمتر از آن چیزی است که باید باشد. دلایل این نتیجه گیری ارزش کل قفل شده چند برابری کاردانو در مقایسه با رقبا است. که بر اساس ارزش قفل شده در برنامه‌های DeFi آن و تراکنش چند برابری آن است، که خود این بر اساس تراکنش‌های روزانه ارز دیجیتال است.

توییت مساری به عنوان بخشی از یک گزارش بزرگتر در مورد بلاک چین های غیر سازگار با ماشین مجازی اتریوم در طول بازار نزولی منتشر شد. از این رو شبکه هایی مانند پالیگان و آوالانچ را که با ماشین مجازی اتریوم سازگار هستند را در نظر نگرفته است.

تمایل سرمایه گذاران

در این گزارش اشاره شده است که کاردانو ممکن است قبل از هارد فورک Vasil خود قیمت کمی داشته باشد. انتظار می‌رود اجرای این هاردفورک عملکرد شبکه کرادانو را بهبود بخشد، اما «چند هفته دیگر» به تعویق افتاد. هارد فورک Vasil شامل چهار پیشنهاد بهبود کاردانو (CIP) است.

با این حال، سرمایه‌گذاران روی آن سرمایه گذاری کرده‌اند. داده‌های صفحات قیمت کوین‌بیس نشان می‌دهد که کاربران این صرافی; مدت زمان نگهداری میانگین کاردانو توسط کاربران بیش از ۱۵۳ روز است. به این معنی که معامله‌گران کاردانو در این پلتفرم دارایی‌های خود را از مدت‌ها قبل نگه می‌دارند. عملا آن ها تمایلی به فروش یا ارسال آن به حساب یا آدرس دیگری ندارند.

نهنگ  کاردانو اینفلوئنسر محبوب کاردانو به این گزارش واکنش نشان داد و از مساری به دلیل استفاده از داده های بی معنی از او انتقاد کرد. زیرا او معتقد است ارزش کل قفل شده بازی با آمار است و سایر معیارها در نظر گرفته نشده اند.

همانطور که CryptoGlobe گزارش داد، تعداد کل کیف پول های بلاک چین کاردانو از نقطه عطف ۳.۵ میلیون کیف پول فراتر رفته است. قابل ذکر است که تعداد قراردادهای هوشمند مستقر در شبکه کاردانو نیز برای اولین بار در تاریخ این ارز دیجیتال به نقطه عطف جدیدی از مرز ۳۰۰۰ رسیده است. زیرا توسعه دهندگان پیش از هارد فورک Vasil روی آن کار می کنند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx