هرآنچه باید درباره امکانات و قابلیت‌های صرافی ارزدیجیتال ارزینجا بدانید

قابلیت های صرافی ارز دیجیتال ارزینجا
  • زمان مطالعه: 10دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 524 نفر

هرآنچه باید درباره امکانات و قابلیت‌های صرافی ارزدیجیتال ارزینجا بدانید

صرافی ارزینجا، پلتفرم معاملاتی و آموزشی جامع رمز ارز ها است که از سال ۹۶ با هدف خدمت رسانی و بی نیاز کردن کاربران ایرانی از پلتفرم های خارجی، شروع به فعالیت کرده است. شما با ارزینجا می توانید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در سریع ترین و امن ترین بستر، با کارمزد بسیار پایین معامله کنید. ارزینجا توانسته با پشتیبانی بیش از ۵۰۰ رمز ارز و بیش از ۱۰۰ هزار کاربر به یکی از بزرگترین بازارهای ارز دیجیتال در ایران از نظر کاربران تبدیل شود. ارزینجا با تکیه بر دانش و توانایی افراد متخصص حوزه تکنولوژی و ارزهای دیجیتال توانسته است راه را برای فعالیت کاربران ایرانی در بازارهای مالی بین المللی هموارتر کند. خدماتی نظیر خرید، فروش و تبدیل بیش از ۵۰۰ رمزارز در سریع‌ترین زمان و با کمترین کارمزد ممکن، ارائه خدمات کیف پول شخصی امن به تمامی کاربران، ارائه اپلیکیشن معاملاتی برای اندروید و iOS، احراز هویت آسان و سریع و… این صرافی را به یکی از محبوب‌ترین و بزرگترین پلتفرم‌های معاملاتی ارز دیجیتال در ایران تبدیل کرده است. ارزینجا همواره در تلاش و کوشش است تا با ایجاد فضای رقابتی سالم، تجربه معامله گری در فضای پویا و امن را برای شما فراهم آورد.

کیف من صرافی ارزینجا

به راحتی می‌توانید از کیف پول ارزینجا استفاده کنید و نیازی به کار کردن با کیف پول‌های ارز دیجیتال خارجی که برخی از آنها کاربران ایرانی را تحریم می‌کنند یا رابط کاربری پیچیده‌ای دارند، ندارید. همچنین زمانی که قصد خرید و فروش لحظه‌ای دارید، می‌توانید از کیف پول صرافی استفاده کنید تا هزینه‌هایتان کاهش پیدا کند و مجبور نباشید مدام در حال انتقال ارزها بین کیف پول شخصی خودتان و کیف پول صرافی باشید (این انتقالات برای شما هزینه دارد و باید کارمزد پرداخت کنید). کیف پول‌های ارز دیجیتال، دروازه‌های ورود به دنیای شگفت انگیز رمزارزها هستند. کیف من ارزینجا، یک کیف پول ارزدیجیتال با استانداردها و ظاهری کاربرپسند است که به منظور سهولت استفاده از ارزهای دیجیتال و خدمات منحصر به‌فرد صرافی ارزینجا ایجاد  شده است.

کیف من صرافی ارزینجا

آموزش کار با کیف من در سایت ارزینجا

بدون محدودیت، بدون هزینه

استفاده از کیف پول من، بدون محدودیت و کاملا رایگان است. شما می‌توانید با استفاده از کیف پول من، دارایی خود را تا هر زمان که بخواهید، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، ذخیره و مدیریت کنید و درصورت نیاز آن ها را به کیف پول های دیگر انتقال دهید.

امنیت دارایی شما، اولویت اصلی ما

یکی از اولویت‌های اصلی ارزینجا، حفظ امنیت سرمایه شماست. به همین دلیل، در ساخت کیف من ارزینجا از به‌روز ترین لایه‌های امنیتی روز دنیا و تخصص کارشناسان حوزه امنیت سایبری استفاده شده است. اولین و مهمترین اقدام ارزینجا در این راستا راه اندازی کیف من به صورت فول نود (Full-Node) روی شبکه‌های بلاکچین بوده که از این طریق امنیت دارایی کاربران تضمین می‌ شود. همچنین دارایی‌‌ها به روش سرد (Cold Storge) نگهداری می‌شود. روش نگهداری سرد نیاز به اتصال اینترنت ندارد و به همین دلیل خطر حملات آنلاین را به صفر می‌رساند.

قابلیت‌ها

  • امکان ذخیره بیش از ۵۰۰ رمزارز مختلف
  • قابلیت تبدیل سریع و آسان رمزارزها به یکدیگر
  • پشتیبانی از تمام شبکه‌های بلاکچین
  • آدرس یکبار مصرف و اختصاصی
  • انتقال داخلی رمزارزها به‌صورت رایگان

تبدیل آنی ارزها ۵۰۰ ارزدیجیتال

به معامله‌ای که بتوانید در آن ۲ ارز دیجیتال را مستقیماً به یکدیگر تبدیل کنید، سوآپ یا تبدیل گفته می‌شود (مثلاً تبدیل بیت کوین به تتر). استفاده از این قابلیت می‌تواند هزینه معاملات شما را کاهش دهد. برای مثال، اگر قصد دارید بیت کوین‌هایتان را بفروشید و تتر بخرید، اول باید بیت کوین را به ریال تبدیل کنید، بعد با ریال، تتر بخرید و دو بار کارمزد پرداخت نمایید . اما با استفاده از قابلیت تبدیل در سایت ارزینجا می‌توانید مستقیماً بیت کوین را به تتر تبدیل کنید (فقط یک کارمزد تبدیل پرداخت می‌کنید).

تبدیل ارزهای دیجیتال در صرافی ارزینجا

تبدیل ارزهای دیجیتال به یک دیگر روشی است که در آن می توان یک ارز دیجیتال مثل بیت کوین را با یک کلیک ساده به اتریوم و بالعکس تبدیل کرد. برای تبدیل رمزارزها می توان از صرافی و یا کیف پول استفاده کرد. شاید یکی از مسائلی که در این قسمت برای کاربران تردید ایجاد می کند امنیت باشد. امنیت یکی از مسائلی است که در ارزهای دیجیتال بسیار باید به آن توجه کنید. می توان به جرات گفت که اگر به امنیت در دنیای رمزارزها توجه نکنید، قطعا روزی سرمایه تان را از دست خواهید داد.  ارزینجا امکان تبدیل تمامی جفت ارزهای موجود در صرافی بایننس را به صورت آنی و با کمترین کارمزد فراهم کرده است.

تبدیل ارز دیجیتال در صرافی ارزینجا

ویژگی های تبدیل رمزارزها با ارزینجا:

  •  امنیت بالا
  • تبدیل ارزها به صورت آنی
  • کمترین کارمزد در تبدیل رمز ارزها
  • امکان تبدیل مستقیم جفت ارزهای بایننس

شاید در نظر شما تبدیل رمزارزها کار سختی باشد، در این مطلب امکان تبدیل رمزارزها به یکدیگر را به ساده ترین روش آموزش خواهیم داد.

اپلیکیشن صرافی ارزدیجیتال ارزینجا (iOS)

برای نصب اپلیکیشن ارزینجا در دستگاه‌هایی با سیستم عامل iOS مثل آیفون و آیپد می‌توانید از سه پلتفرم زیر استفاده نمایید:

  • اپ استور
  • سیب اپ
  • سیبچه

اپلیکیشن صرافی ارزینجا

ما در این آموزش نحوه‌ی نصب و راه اندازی اپلیکیشن ارزینجا از طریق اپ استور را به شما آموزش خواهیم داد:

جهت دانلود اپلیکیشن وارد برنامه اپ استور شده و نام برنامه را طبق تصویر اسلاید ۱ جست‌و‌جو کنید. تصویر اپلیکیشن با لوگوی ارزینجا نمایش داده می شود، آن‌ را دانلود نمایید.

پس از نصب وارد برنامه درخواست ارسال نوتیفیکیشن‌ها برای شما نمایش داده می شود، گزینه allow را انتخاب کنید.

تا اینجا توانستید اپلیکیشن ارزینجا را روی گوشی خود نصب نمایید. حال چند نکته جهت فعالسازی اپلیکیشن وجود دارد. در اپلیکیشن بر روی گزینه Contact Us زده و وارد صفحه زیر می شویم.

حال در کادری که با Full name نمایش داده شده است کلمه salam را تایپ کرده و گزینه send را انتخاب  می‌کنیم.

سپس از ما کد می خواهد، که در این قسمت ۱۲۳۴۵۶ را وارد می کنیم و سپس گزینه Verify را میزنیم.

در نهایت اپلیکیشن ارزینجا برای ما فعال شده و می‌توانیم با وارد کردن شماره موبایل به پنل کاربری خود در ارزینجا دسترسی داشته باشیم.

با استفاده از اپلیکیشن ارزینجا می‌توانید از تمام خدمات سایت ارزینجا از جمله واریز ارزدیجیتال، برداشت ارزدیجیتال، تبدیل رمزارزها به یکدیگر، خرید ارزدیجیتال، فروش ارزدیجیتال، کیف پول، واریز ریال و برداشت ریال استفاده نمائید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx