پالیگان سرویس جدیدی به نام Polygon ID را منتشر کرد

پالیگان
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 359 نفر

پالیگان، زنجیره جانبی اتریوم، یک سرویس شناسایی وب ۳ به نام Polygon ID را منتشر کرد که به برنامه‌های مبتنی بر بلاک چین اجازه می‌دهد تا اعتبار کاربر را بدون به خطر انداختن اطلاعات شخصی تأیید کنند.

پروژه‌های رمزنگاری و NFT مبتنی بر پالیگان مانند Kaleido، Fractal و Collab.Land قبلاً از Polygon ID پشتیبانی کرده‌اند که با یک جعبه ابزار (Toolkit) توسعه‌دهنده همراه است. این پیشنهاد می‌تواند داده‌های کاربر را برای برنامه‌های بلاک چین تأیید کند و در عین حال حریم خصوصی را در زنجیره حفظ کند. این نوع آوری پالیگان از شواهد دانش صفر استفاده می کند، که می تواند داده‌ها را احراز هویت کند، در حالی که آنها را رمزگذاری کرده و برای تأیید کننده پنهان نگه می دارد.

پالیگان آی دی، که در کنار کیف پول Polygon کار می کند، می‌تواند در موارد استفاده انطباقی، مانند فرآیند «KYC» که برای صرافی متمرکز، پلت‌فرم‌های مجاز دیفای و همچنین پرداخت‌های فیات مفید باشد. یکی از سخنگویان پروژه گفت: “Polygon ID انطباق را برای صنایع وب۲ و وب۳ امکان پذیر می کند که چارچوب نظارتی را از طریق بررسی‌های KYC/AML تقویت می‌کند. قابلیت استفاده مجدد و حاکمیت شخصی اعتبارنامه‌ها همچنین هزینه، زمان و پیچیدگی ورود کاربر و تایید کاربر را کاهش می دهد.”

توسعه‌دهندگان اصلی پالیگان لبز این فناوری جعبه ابزار هویت را در Polygon zkEVM ادغام کرده اند که انتظار می رود اواخر این ماه راه اندازی شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx