خرید دلار دیجیتال در ارزینجا

ارزینجا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4305 نفر

ارزهای الکترونیک چیست؟

وب مانی یک سیستم پرداخت آنلاین بین المللی استکه منشا آن روسیه است اما اکنون در سراسر جهان گسترده شده است این سیستم پرداخت در سال ۱۹۹۸ راه اندازی شد. بحران مالی در اواخر دهه ۹۰ دلیل ایجاد سیستم پرداخت بود. انتقال پول دلاری را فعال کرد.

پس از دهه ها این سیستم تکامل یافته است. در حال حاضر، این سیستم فرصت های گسترده ای را به مشتریان خود ارائه می دهد. بنابراین، به عنوان یک روش پرداخت، گزینه ای برای پرداخت و پرداخت عمل می کند، و طیف جداگانه ای از ویژگی ها را برای مشاغل فراهم می کند. همچنین، محبوب ترین استفاده از وب مانی به عنوان کیف پول الکترونیکی است. هر کشوری که از کیف پول پشتیبانی می کند یک بانک یا موسسه مالی ضامن دارد.

در حال حاضر، وب مانی بیش از ۴۰ میلیون حساب دارد. علاوه بر این، بیش از ۳۸ درصد از مشتریان روسی که به صورت آنلاین خرید می کردند، از این گزینه برای پرداخت هزینه خرید استفاده کردند.

علاوه بر این، امروزه کار وب مانی در کشورهای مختلف در سراسر جهان انجام می شود. به شرط آن، مشتریان می توانند برای خدمات شرکت های اسپانیایی، لهستانی، بلژیکی پرداخت کنند.

پرفکت مانی چیست؟

این شرکت در سال ۲۰۰۷ در پاناما تأسیس شد، اما دفتر مرکزی آن در زوریخ، سوئیس است و به عنوان یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت های غیر نقدی در اینترنت استفاده می شود.

پرفکت مانی در پاناما ثبت شده است. پاناما کشوری است که قوانین کنترل مالی سختگیرانه ای ندارد. به عنوان مثال، شرکت (بر خلاف شرکت های غربی) می تواند دارایی های کاربران خود را در فعالیت های مختلف سرمایه گذاری کند. این باعث افزایش ریسک پس انداز پول در این سیستم می شود. این نیز دلیل اصلی عدم پذیرش این ارز الکترونیکی در بسیاری از فروشگاه های بزرگ اینترنتی است.

آیا ارزینجا از آنها پشتیبانی میکند؟

این ارزهای الکترونیک  هیچ شعبه‌ی مستقیمی در ایران ندارد. از آنجاییکه افتتاح حساب در پرفکت مانی نیاز به احراز هویت نداشته و از طریق اینترنت و از هر کجای دنیا قابل انجام است، عملا نیازی به حضور نمایندگی پرفکت مانی در کشورهای مختلف وجود ندارد. خرید ووچر پرفکت مانی در سرتاسر دنیا به روش‌های پرداخت با ارز فیات (انتقال پول از حساب)، خرید با پی پل و … انجام شده اما در ایران کلیه خرید و فروش ارز های الکترونیک از جمله دلار دیجیتال ، پرفکت مانی ، مانی و … کاملا غیر مجاز و غیر قانونی میباشد و طبق قوانین جمهوری اسلامی ، ارزینجا این موارد را ارائه نمی دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx