رمزارز بونک BONK در صرافی ارزینجا لیست شد

بونک
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 410 نفر

همراهان گرامی ارزینجا؛ میم کوین محبوب بونک با نماد BONK به لیست رمزارزهای صرافی ارزینجا افزوده شد. از این پس می‌توانید این رمزارز را در پلتفرم معاملاتی ارزینجا به صورت آنی خرید و فروش کرده و یا آن را در “کیف من” خود نگه‌داری کنید.

  • خرید و فروش BONK
  •  آدرس کانترکت (قرارداد هوشمند) بونک: DezXAZ8z7PnrnRJjz3wXBoRgixCa6xjnB7YaB1pPB263

طبق صفحه رسمی پروژه، رمزارز BONK اولین توکن با تم سگ در شبکه سولانا است که “توسط مردم و برای مردم” ساخته شده است. ۵۰ درصد از کل عرضه این ارز دیجیتال به جامعه سولانا داده شده است. BONK میم کوینی مشابه شیبا اینو (SHIB) و دوج کوین (DOGE) است که در ۲۵ دسامبر ۲۰۲۲ راه اندازی شده است. راه اندازی این رمزارز جدید منجر به افزایش ۳۴ درصدی قیمت ارز دیجیتال سولانا در ۴۸ ساعت شد. معاملات این میم کوین در ۳۰ دسامبر ۲۰۲۲ آغاز گردید و به سرعت مورد توجه جامعه ارزهای دیجیتال قرار گرفت.

هدف اصلی این تیم بازگرداندن نقدینگی به صرافی‌های غیرمتمرکز مبتنی بر سولانا (DEX) است. ایده توسعه دهندگان این بود که یک سکه جامعه محورِ کامل ایجاد کنند که در تمام dApp های ساخته شده بر روی سولانا استفاده شود و هر کاربر این فرصت را داشته باشد که بخشی از این اکوسیستم شود.

ارز دیجیتال بونک به طور تصادفی برای کلکسیونرها، توسعه‌دهندگان و هنرمندان NFT اکوسیستم سولانا پخش شد. سایر جزئیات این ایردراپ ناشناخته باقی مانده است. در حال حاضر، با وجود استقبال عمومی عظیم، این پروژه به جز یک حساب کاربری فعال توییتر، ردپای دیجیتالی کوچکی در اینترنت دارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx