رمزارز SATS در صرافی ارزینجا لیست شد

اوردینالز رمزارز SATS
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 989 نفر

همراهان گرامی ارزینجا؛ رمزارز محبوب اوردینالز با نماد STAS به لیست رمزارزهای صرافی ارزینجا افزوده شد. از این پس می‌توانید این رمزارز را در پلتفرم معاملاتی ارزینجا به صورت آنی خرید و فروش کرده و یا آن را در “کیف من” خود نگه‌داری کنید.

اوردینالز (STAS) چیست؟

SATS مخفف ساتوشی (Satoshis) است. ساتوشی به کوچکترین واحد بیت کوین گفته می شود. هر بیت کوین را می توان به ۱۰۰ میلیون ساتوشی تقسیم کرد. رمزارز SATS به عنوان یک توکن که بر روی شبکه بیت کوین و با استاندارد BRC-20 ایجاد شده است، از ساتوشی‌ها به عنوان واحدهای پایه خود استفاده می‌کند.

رمزارز SATS برای تسهیل تراکنش‌های خرد بیت کوین طراحی شده است. با استفاده از این ارز دیجیتال، کاربران می‌توانند بیت کوین را با دقت بیشتری معامله کنند. این رمزارز می‌تواند برای تسهیل طیف گسترده‌ای از کاربردهای امور مالی غیرمتمرکز (دیفای)، از جمله وام‌دهی، استیکینگ و بازارهای معاملاتی، استفاده شود. SATS یک پروژه جدید است که هنوز در مراحل اولیه توسعه است. با این حال، این پروژه پتانسیل زیادی برای رشد دارد.

در میان بسیاری از مزایای SATS، می توان به “بهبود مقیاس‌پذیری شبکه بیت کوین” و “توانایی کار بدون استفاده از قراردادهای هوشمند” اشاره کرد. این ویژگی‌ها به لطف استاندارد توکن BRC-20 به دست آمده‌اند. با این حال، مانند هر فناوری جدیدی، SATS نیز ممکن است با برخی از خطرات و چالش‌ها، از جمله مسائل امنیتی، عدم قطعیت‌های مقرراتی و نوسانات قیمت، روبرو شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx