آوا لبز “توطئه” را علیه اواکس رد می کند

اواکس
  • زمان مطالعه: 8دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 405 نفر

Crypto Leaks ادعا می کند که ارتباط مخفی بین Ava Labs و Roche Freedman وجود دارد

یک گزارش ۲۶ آگوست از کریپتو لیکس کریپتو ادعا می‌کند که شرکت توسعه بلاک چین لایه ۱، آوا لبز، حدود ۱ درصد از عرضه توکن اواکس  و سهام آوا Labs را به شرکت حقوقی Roche Freedman به عنوان پرداختی برای شرکت برای طرح دعوا و دعاوی اختصاص داده است. دعاوی دسته جمعی علیه برخی از رقبای خود.

Roche Freedman یک شرکت حقوقی است که به دلیل معاملات مختلف خود در فضای رمزنگاری شناخته شده است. اخیراً از بایننس به دلیل سقوط ترا شکایت کرد و علیه آزمایشگاه سولانا شکایت کرد و ادعا کرد که سولانا یک امنیت غیرقانونی است.

در میان اتهامات منتشر شده در گزارش Crypto Leaks، به نظر می رسد چندین ویدئو نشان می دهد که شریک موسس Kyle Roche ادعا می کند که Roche Freedman برای حمایت از Ava Labs و حمله به رقبای خود، از جمله Dfinity و سولانا، پول دریافت کرده است. در این ویدئوها، سوژه گزارش شده Roche به نظر می رسد که ادعا می کند که او در سپتامبر ۲۰۱۹ با Ava Labs به توافق رسید و اولین دریافت کننده سهام Ava Labs پس از Andreessen Horowitz بود. او می‌گوید: «ما قراردادی را انجام دادیم که در آن موافقت کردم در ازای درصد معینی از عرضه توکن، خدمات حقوقی ارائه کنم… سپتامبر ۲۰۱۹ بود.

اواکس

آزمودنی در ادامه ادعا می کند که او “حدود یک امتیاز” در توکن ها و حقوق صاحبان سهام بوده است و احتمالاً به یک درصد اشاره دارد. با توجه به این موضوع، تخصیص او حدود یک سوم از تخصیص کوین سکنیقی، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت آوا لبز بود.

او سپس دعوا را به عنوان “ابزاری که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد” توصیف می کند، که مامور مخفی در این ویدئو پاسخ می دهد: “شما از [دعوای قضایی] به عنوان ابزاری استراتژیک برای حمایت از آزمایشگاه آوا استفاده می کنید.” او پاسخ می دهد: «درست است. در این کلیپ ها نیز سوژه ادعا می کند که در حال حاضر با سکنیقی زندگی می کند.

سوژه بعداً می‌گوید که از نحوه عملکرد فضای رمزنگاری اطلاعات داخلی دارد. او می‌گوید: «از آنجایی که من از نیمی از شرکت‌ها در این فضا شکایت می‌کنم، می‌دانم بازار به کجا می‌رود. او بعداً ادعا کرد که شکایت‌های Roche Freedman به عنوان عاملی برای منحرف کردن تمرکز برای تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده عمل کرده و توجه را از آوا لبز به خود جلب کرده است. او می‌گوید: «هنوز از آنها شکایت نشده است و دلیلی برای آن وجود دارد. “من با اطمینان از اینکه SEC و CFTC آهنرباهای دیگری دارند کار می کنم.” او همچنین می افزاید که کمک کرده است تا اطمینان حاصل شود که “چیزی به نام مقررات” برای آوا لبز وجود ندارد.

Gün Sirer صحبت می کند
قطعه Crypto Leaks در آخر هفته در توییتر Crypto منتشر شد. چندین شخصیت برجسته ارزهای دیجیتال اواخر یکشنبه آن را انتخاب کردند و باعث شد امین گون سیرر، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Ava Labs در توییتر صحبت کند. چگونه کسی می تواند چیزی به این مضحک مانند مزخرفات تئوری توطئه در Cryptoleaks را باور کند؟ ما هرگز در رفتار غیرقانونی، غیراخلاقی و صرفاً نادرست ادعا شده در این ویدئوهای خودخواهانه و مقاله تحریک‌آمیز شرکت نمی‌کنیم.» “تکنولوژی و تیم ما برای خودشان صحبت می کنند.”

سکنیقی در عین حال گفت که این گزارش “حماقتی در حد حداکثر مگا گیگا است که توسط برخی سایت های توطئه ای ICP نوشته شده است.”

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس نیز این اتهامات را “وحشیانه” توصیف کرد.

در حساب لینکدین Roche Freedman هیچ اشاره ای به Ava Labs نشده است و هیچ سابقه عمومی از طرف هیچ یک از طرفین وجود ندارد که رابطه آنها را تایید کند.

با این حال، جالب توجه است که گون سیرر قبلا Roche Freedman را “برترین درجه” توصیف کرده بود و حساب رسمی توییتر Avalanche یکی از ۶۲۷ دنبال کننده آن است. Avalanche، Gün Sirer و Sekniqi همگی اکانت Roche را دنبال می کنند.

اواکس یکی از چندین شبکه لایه ۱ بود که با افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۱، با افزایش هزینه‌های گاز در اتریوم و افزایش ۹ رقمی به رهبری Polychain Capital و صندوق تامینی ورشکسته Three Arrows Capital، از رشد شهاب‌آمیزی برخوردار شد. در نوامبر ۲۰۲۱ به کمتر از ۱۴۵ دلار رسید، اما از آن زمان در رکود کریپتو دچار مشکل شده است. شایعات امروز با ۸.۶ درصد ضربه خورد و در حال حاضر حدود ۱۸.۴۲ دلار معامله می شود.

Crypto Briefing برای بیانیه رسمی با Ava Labs و Roche Freedman تماس گرفت اما در زمان انتشار پاسخی دریافت نکرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx