دادگاهی ریپل اگر به نفع پیش نرود چه اتفاقاتی در انتظار ان است؟

ریپل
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 439 نفر

اخیراً، براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل فاش کرد که شرکت او مایل است در صورت شکست در دعوای SEC، مسیر دیگری را کاوش کند. در واقع، او به طور خاص ادعا کرد که شرکت مایل است انتقال به حوزه قضایی دیگری را بررسی کند، اگر ریپل شکایت علیه SEC را شکست می‌دهد.

جای تعجب نیست که ریپل مایل است فعالیت های خود را در ایالات متحده خاتمه دهد، به نظر می رسد پایانی برای شکایت در نظر گرفته نشده است و SEC تصمیم خود را علیه تیم حقوقی ریپل تجدید کرده است.

در واقع، گزارش‌های جدید نشان داده‌اند که SEC از طریق شکایت Wahi، استراتژی جدید و تهاجمی‌تری را علیه این شرکت بلاک چین اتخاذ کرده است.

ابر تاریکی از عدم قطعیت

شکایت Wahi که در ماه جولای ثبت شد، اتهامات مربوط به تجارت داخلی را علیه ۲ کارمندکوین بیس اضافه کرد. همچنین استدلال می کند که ۹ ارز دیجیتال دیگر اوراق بهادار هستند. این فشار تهاجمی توسط SEC ممکن است مشکلات بیشتری را برای بازار کریپتو در صورت برنده شدن SEC ایجاد کند.

چنین نتیجه ای همچنین ریپل را به یک منطقه نامشخص سوق خواهد داد زیرا اگر به کشور دیگری نقل مکان کند، احتمالاً خدمات آن در ایالات متحده در دسترس نخواهد بود.

یک نتیجه نامطلوب برای ریپل ممکن است ، به خصوص که ایالات متحده یکی از بزرگترین بازارهای مالی در جهان است.

اگر بانک های ایالات متحده با طرح های ODL همراه نباشند، ممکن است پتانسیل پذیرش زیرساخت های ارزدیجتال بانک های مرکزی ریپل را تضعیف کند.

ارزیابی تاثیر بالقوه بر ریپل

یک نتیجه نامطلوب در دادخواست SEC ممکن است بیشتر احساسات سرمایه گذاران را کاهش دهد. البته شایان ذکر است که ریپل قبلاً راهروهای زیادی را برای سرویس ODL راه اندازی کرده است. این یک محرک تقاضای موجود برای ریپل است و احتمالاً تا حدودی از سقوط ریپل جلوگیری می کند.

XRP از هفته گذشته در کنار سطح حمایت قیمت کوتاه مدت خود معامله می شود. نزولی جزئی زیر حمایت ان نشانه ضعیف شدن  میباشد. جای تعجب نیست، زیرا SEC همچنان در مبارزه با بازار ارزهای رمزنگاری شده، تلاش بیشتری می کند.

 

منبع: XRP/USD، TradingView

منبع: XRP/USD، TradingView

چشم انداز زمان مطبوعاتی ریپل بر عدم قطعیت حاکم در بازار تأکید کرد. در واقع، علیرغم تست مجدد  حمایت، در ۷ روز گذشته تعامل بسیار کمی وجود داشت.

این نتیجه با عدم افزایش قابل توجه آدرس‌های فعال روزانه برجسته می‌شود. نسبت MVRV 7 روزه XRP نیز از ۲۵ آگوست در مسیری نزولی قرار گرفته است و احساسات نزولی در اطراف آلتکوین را تأیید می کند.

 

منبع: Santiment

منبع: Santiment

در مقابل، در ۲۴ ساعت گذشته نیز افزایش جزئی در آدرس‌های فعال مشاهده شد.

با این وجود، اقدام قیمت ریپل هیچ نشانه ای از چرخش بالقوه را نشان نداد و ممکن است در این هفته تحت فشار فروش بیشتری قرار گیرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx