بررسی و تحلیل وضعیت آوالانچ AVAX

بررسی و تحلیل وضعیت آوالانچ AVAX
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 402 نفر

آوالانچ (AVAX) علیرغم موانع بازار و شرایط منفی در چند هفته گذشته، صعود خود را ادامه داد. به دلیل شرایط نامناسب بازار، ارزش بازار آن در دو هفته گذشته تقریباً ۲ میلیارد دلار کاهش یافته است، اما اکنون در تلاش برای بهبود است. در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار آوالانچ (با ۵.۸ میلیارد دلار) بین بالاترین و پاییین ترین حد ماهانه خود بود. اما با توجه به اینکه بازار همچنان در تلاش برای بهبودی از سقوط هفته گذشته است، آیا اکنون ارزش بیشتری در شبکه بلاک چین نفوذ می کند؟

خط حمایت قیمت آوالانچ

لازم به ذکر است که آواکس در پنج روز گذشته بالای خط حمایت خود بوده است. دامنه صعودی آن که طی ۹ هفته گذشته در نوسان بوده است و همچنان دارای همان خط حمایت است. با نزدیک شدن به سطح  قیمتی ۲۲.۶۲ دلار، تحلبل قیمت آوالانچ روند نزولی را نشان می دهد. سطح ۲۳.۶۳ دلار اکنون به عنوان مقاومت برای جفت ارز AVAX/USD عمل می کند و باید شکسته شود تا این جفت ارز بالاتر رود. اما این احتمال وجود دارد که خرس‌ها بازار را تصاحب کنند و قیمت را به سطح حمایت ۲۲.۵۲ دلار کاهش دهند. تحلیل قیمت یک روزه آوالانچ روند منفی را تأیید کرده است و قیمت اکنون یک بار دیگر در حال کاهش است. جفت ارز AVAX/USD از هفته گذشته روند نزولی داشته است و در حال حاضر با قیمت ۲۰.۵۸ دلار معامله می شود.

حرکت قیمت همچنان توسط دو خط روند موازی مهار می شود و بازار در شکل گیری کانال نزولی در حال حرکت است. در صورت تداوم فشار فروش، پیش‌بینی می‌شود که قیمت همچنان به کاهش خود ادامه دهد و ممکن است سطح حمایت ۲۲.۵۲ دلاری را بشکند.

آوالانچ

قیمت فعلی AVAX بر درجه بالای عدم اطمینان تأکید می کند.

این واقعیت که قیمت بارها و بارها همان خط حمایتی را آزمایش کرده است چیزی است که باعث شک می شود. بنابراین، احتمال ضعف در حمایت وجود دارد. با وجود عدم قطعیت در بازار، احساسات بازار آوالانچ در حال حاضر به نفع گاوها تغییر می کند. این امر توسط شاخص احساسات موزون در ۲۱ آگوست روشن شد. بازار به وضوح در یک روند منفی است، همانطور که نمودار قیمت ۴ ساعته برای تحلیل قیمت آوالانچ نشان می دهد.

بازار در حال از دست دادن حرکت است و پیش بینی می شود در آینده نزدیک روند کاهشی داشته باشد و کاهش حجم نیز تایید دیگری بر این موضوع است. از سوی دیگر اگر گاو ها بتوانند کنترل بازار را در دست بگیرند، ممکن است سطح مقاومت ۲۳.۶۳ دلار را مجدداً آزمایش کنند. با توجه به شاخص واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD) خط سیگنال بالاتر از هیستوگرام می رود که یک نشانه منفی است. نشانه دیگر نزولی بودن بازار این است که شاخص قدرت نسبی (RSI) زیر سطح ۵۰ است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx