تجزیه و تحلیل قیمت آوالانچ

آوالانچ
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 409 نفر

قیمت آوالانچ در ۲۴ ساعت گذشته قدرت صعودی خوبی را نشان داده است. این رمزارز یکی از معدود آلتکوین هایی بوده است که با وجود از دست دادن ارزش بیشتر آلتکوین ها در روز گذشته، مثبت باقی مانده است. تنها در روز گذشته، آوالانچ نزدیک به ۴ درصد افزایش یافته است. همچنین در هفته گذشته، قیمت آن بیش از ۱۶ درصد افزایش یافت.

این بسیار مهم است که آوالانچ به رقابت صعودی برای عملکرد مثبت قیمت در بازار ادامه دهد. چشم انداز تکنیکال کوین نشان داد که گاوها کنترل کامل دارایی را در دست دارند. تقاضا برای این به خوبی افزایش پیدا کرد و قدرت خرید همچنان نمودار را به سمت بالا هدایت می‌کند. البته هنوز نمی توان احتمال عقب نشینی قیمت را رد کرد.

برای AVAX بسیار مهم است که از مرز قیمت ۱۹ دلاری عبور کند. عبور از این قیمت به صعود بیشتر کمک می کند. مقاومت سرسخت آوالانچ در ۱۹.۶۰ دلار است و با گذشتن از آن، رسیدن کوین به سطح قیمتی ۲۰ دلار آسان می‌شود.

تجزیه و تحلیل قیمت آوالانچ

قیمت آوالانچ

آوالانچ (AVAX) در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۱۹.۳ دلار معامله می شود. گاوها سخت تلاش می کنند تا از نقطه مقاومت فوری کوین عبور کنند. با انجام این کار، آوالانچ در معاملات بعدی تحت تأثیر یک روند صعودی قرار خواهد گرفت. عبور از این موانع، AVAX را به مرز ۲۰ دلار خواهد رساند. از طرف دیگر، اگر آوکس مجبور باشد سطح قیمت فعلی خود را از دست بدهد، ممکن است تا ۱۷ دلار کاهش یابد. زیر قیمت ۱۷ دلار، احتمال سقوط تا ۱۶ دلار هم وجود دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx