اوپن سی یکی از معروف ترین کالکشن های NFT را حذف کرد

اوپن سی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 800 نفر

یک باگ دیگر اوپن سی دوباره رخ می دهد. این یک راه ایده‌آل برای پایان هفته برای مجموعه NFT تراشه آبی Azukis است. دارندگان NFT های Azuki در روز جمعه با ایمیلی از اوپن سی بیدار شدند که ظاهراً به دارندگان NFT توصیه می کرد که بسیاری از NFT های Azuki در حال حذف شدن هستند. مجموعه تراشه‌های آبی افت قابل توجهی داشته است، اما اخیراً با قیمت ثابتی در حدود ۱۰ اتریوم همچنان از احترام بالایی برخوردار است.

در حالی که به نظر می‌رسد فهرست‌بندی مجدد پروژه در طول روز در روز جمعه انجام می‌شود، این خطا نشان‌دهنده وقوع دیگری از «حذف تصادفی» یک پروژه بزرگ در اوپن سی است. بیایید نگاهی به جزئیات بیشتر از وضعیت و آنچه می توانیم در آینده داشته باشیم بیاندازیم.

نقص قوانین، یا سرنوشت آزوکی؟

گمانه‌زنی‌ها در روز جمعه در جامعه NFT کم نبود، زیرا برخی افراد معتقد بودند که می‌تواند تأثیر عمده‌ای بر مجموعه داشته باشد. با این حال، اکانت رسمی توییتر آزوکی و مدیر محصول دمنا در حفظ یک خط ارتباطی باز با جامعه سریع عمل کردند.

دمنا این موضوع را “خطای فنی” در OpenSea توصیف کرده است و بازار NFT صبح جمعه بیانیه ای از خود منتشر کرد و اعلام کرد که “خطایی در سیستم علامت گذاری اعتماد و ایمنی ما” وجود دارد که باعث حذف آزوکی ها از فهرست شده است. اما تیم، به سرعت برای حل این مشکل کار کردند.

مجموعه NFT مبتنی بر اتریوم، آزوکی، روز جمعه پس از حذف تصادفی از فهرست اوپن سی، با مشکلاتی روبرو شد.

اولین بار نیست…

همانطور که اکانت توییتر آزوکی اشاره کرد، این اولین باری نیست که ما شاهد این اتفاق در مجموعه تراشه های آبی در OpenSea هستیم. در ماه ژوئن، برد ایپ با معضل مشابهی روبرو شد، به طوری که اوپن سی به طور خلاصه برخی از مجموعه برد ایپ را از فهرست حذف کرد. به طور کلی، این یک موضوع جدید یا موضوعی نیست که درک آن کاملاً واضح باشد، اما پیامدهای آن می تواند قابل توجه باشد. خوشبختانه برای آزوکی، کف قیمت قبل و بعد از افت فروش در روز جمعه نسبتا ثابت بود، از کمی بالاتر از ۱۰ اتریوم به کمی کمتر از ۱۰اتریوم رسید و در حال حاضر در زمان انتشار در ۹.۹۷ اتریوم  قرار دارد.

با این وجود، هنوز هم برای پروژه‌ای که زمانی بلند پرواز بود، سقوط قابل‌توجهی بود. در اوایل سال جاری، این پروژه میانگین قیمت فروش روزانه را فقط ۴۰ اتریوم داشت، اما در ماه‌های اخیر، برخی از آزوکی‌ها با کسری از این قیمت فروخته‌اند و در برخی مواقع میانگین فروش روزانه بین ۶ اتریوم و ۷اتریوم را ثبت کرده‌اند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx