موسسات با وجود ترس شدید در بازار کریپتو در حال خرید بیت کوین هستند

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 525 نفر

علی‌رغم عدم تمایل خرده‌فروش ها، سرمایه‌گذاران نهادی بزرگ، مانند گروه ارز دیجیتال نیویورک (NYDIG)، هنوز روی بیت کوین شرط‌بندی می‌کنند. NYDIG، یکی از شرکت‌هایی که مسئول تامین مالی ماینرهای ارز دیجیتال در طول دوره صعودی ۲۰۲۱ بوده است، اخیرا ۷۲۰ میلیون دلار از ۵۹ سرمایه‌گذار برای محصولی به نام صندوق نهادی بیت‌کوین جمع‌آوری کرده است. این شرکت اطلاعات را در پرونده ای در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۲ برای کمیسیون بورس و اوراق بهادار فاش کرد. این شرکت گفت که موجودی بیت کوین آن در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ به بالاترین حد خود رسیده است.

در ۳ اکتبر ۲۰۲۲، شرکت دو استخدام اجرایی جدید به نام های تجاس شاه و نیت کنراد را اعلام کرد که هر دو از غول بانکداری وال استریت گلدمن ساکس هستند. بلومبرگ گزارش داد که هر دو برای هدایت خطوط تجاری استخراج و پرداخت استخدام شدند.

وقتی بازارها فرو می ریزند، شخصیت ها ظاهر می شوند. راس استیونز در بیانیه مطبوعاتی این شرکت اظهار داشت:

پرواز به سمت کیفیت از سوی ریسک‌پذیرترین سرمایه‌گذاران نهادی، بیت کوین و درآمد را در ۱۲ ماه گذشته به سمت NYDIG هدایت کرده است.

جذب سرمایه NYDIG با “ترس شدید” بازار همراه است

در حالی که سرمایه‌گذاران کوچک درحال تست بازار هستند، بازار نزولی کنونی زمان مناسبی برای بازیگران نهادی برای توجه به کریپتو است. گزارش سالانه صندوق تامینی جهانی در سال ۲۰۲۲ توسط چهار شرکت حسابداری بزرگ PwC نشان داد که بیش از یک سوم از صندوق های تامینی ۴.۱ میلیارد دلار در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند که ۸ درصد نسبت به سال ۲۰۲۱ افزایش یافته است. غول های مدیریت دارایی Abrdn، BlackRock و Charles Schwab نیز درحال توجه بیشتر به حوزه هستند. بلک راک اخیراً یک صندوق اعتماد خصوصی بیت کوین را برای مشتریان نهادی خود اعلام کرده است.

جوزف چالوم، یکی از مدیران بلک راک، در آگوست ۲۰۲۲ گفت: «مشتریان نهادی ما به طور فزاینده ای علاقه مند هستند تا در معرض بازارهای دارایی دیجیتال قرار بگیرند و بر نحوه مدیریت کارآمد چرخه عمر عملیاتی این دارایی ها تمرکز دارند. شرکت هوش تجاری MicroStrategy، اگرچه در باشگاه دارندگان بیت کوین شرکتی جدید نیست، اخیراً ۳۰۱ بیت کوین جمع آوری کرده تا مجموع موجودی خود را به تقریباً ۴ میلیارد دلار برساند.

به نظر می رسد سرمایه گذاران نهادی با نوسانات ذاتی کریپتو کنار آمده اند و به عنوان یک بازی بلند مدت روی کریپتو سرمایه گذاری کرده اند. به عنوان مثال، جمع‌آوری سرمایه NYDIG و خریدهای مایکرواستراتژی در زمانی اتفاق می‌افتند که شاخص ترس و طمع کریپتو به‌طور محکم در منطقه «ترس شدید» قرار دارد و بیشتر احساسات موجود در بازار خرده‌فروشی را توصیف می‌کند.

مدیر عامل Shopify نسبت به سهام کوین بیس صعودی است

بازار کریپتو تبدیل به منبع مناسبی برای افراد ثروتمند جهت سرمایه گذاری شده است. توبیاس لوتکه، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شاپیفای، از ابتدای آگوست ۲۰۲۲، هر هفته ۳۶۹۰۰۰ دلار برای سهام کوین بیس خرج کرده است، زیرا قیمت سهام کوین بیس در میان بازار نزولی فعلی با مشکل مواجه شده است. قیمت سهام کوین بیس که از ابتدای سال بیش از ۷۵ درصد کاهش یافته است و اغلب از قیمت بیت کوین پیروی می کند. پس از اعلام شراکت آن با بلک راک در اوایل آگوست ۲۰۲۲، سهام کوین بیس برای مدت کوتاهی افزایش یافت. این مشارکت به مشتریان نهادی بلک راک امکان دسترسی به رمزارزها را می دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx