برنامه سلسیوس برای فروش احتمالی توسط قاضی تأیید شد

سلسیوس
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 520 نفر

مناقصه دارایی های سلسیوس

یک قاضی فدرال، طرح‌های مناقصه سلسیوس را تأیید کرده و برنامه‌ای را تنظیم کرده است که می‌تواند دارایی‌های این پلتفرم را تا پایان سال به فروش برساند.در حالی که سلسیوس ممکن است هنوز یک پیشنهاد مستقل برای سازماندهی مجدد ارائه دهد، رویه ها مراحل فروش دارایی های پلتفرم را مشخص می کند.

سلسیوس قصد دارد برای کسب‌وکار دارایی‌های خرده‌فروشی، که شامل حساب‌های درآمدی و مانده‌های کوین، سبد وام‌دهی خرده‌فروشی و نهادی، خدمات سوآپ، پلتفرم سپرده گذاری، ویژگی پرداخت، بازوی مالی غیرمتمرکز و هر گونه دارایی رمزنگاری‌ای که هنوز در اختیار دارد، پیشنهاداتی را درخواست کند. همچنین قصد دارد برای «دارایی‌های باقی‌مانده» که شامل تجارت استخراج می‌شود، مناقصه بخواهد.

طبق دستور، امروز تاریخ ها و مهلت های مربوط به فروش احتمالی را تعیین می شود و به سلسیوس اجازه می دهند تا در صورت تمایل، پیشنهاد دهنده را انتخاب کند و طرح فروش را تعیین کند و همینطور وام دهنده را هدایت می کند تا دستور فروش را وارد کند که دادگاه و طلبکاران باید آن را انجام دهند. این دستور مهلت ۱۲ دسامبر را برای پیشنهادهای نهایی تعیین می کند. در صورت لزوم، یک مزایده برای ۱۵ دسامبر برنامه ریزی شده است. پس از انتخاب برنده، جلسه فروش برای هر گونه اعتراض یا بحث در مورد سفارش فروش در ۲۲ دسامبر برگزار می شود.

این دستور همچنین شامل انتصاب یک مدافع حریم خصوصی مصرف کننده است. بخشی از فرآیند فروش می‌تواند شامل فروش فهرست‌ها و اطلاعات مشتریان باشد و طرف خارجی اطمینان حاصل کند که اطلاعات مشتری در طول فرآیند فروش به‌اندازه کافی محافظت می‌شود.

سلسیوس پیشنهاد اولیه نماینده دولت در این پرونده را مبنی بر انتصاب یک بازرس توسط دادگاه را عقب نشینی کرد و گفت که این پیشنهاد غیرضروری است زیرا قصد دارد از سیاست حفظ حریم خصوصی خود پیروی کند.

با این حال، دادگاه دریافت که “انتصاب یک مدافع حقوق خصوصی مصرف کننده بی طرف در مراحل اولیه فروش، تضمین می کند که هر فروش به اندازه کافی از چنین داده های مشتریان محافظت می کند.” به امین ایالات متحده دستور داده می شود تا حکم دادگاهی را برای انتصاب فردی که از قوانین حفظ حریم خصوصی مصرف کننده مطلع باشد، به این نقش ارائه کند.

متولی ایالات متحده قبلاً به روش های مناقصه اعتراض کرد و گفت که هنوز مشخص نیست چه دارایی هایی فروخته می شود و توجیه روشنی برای جدول زمانی سریع پیشنهادی سلسیوس وجود ندارد. متولی درخواست کرد که هرگونه فروش منتظر گزارش بازرس آتی باشد، زیرا یافته های بازرس مستقل می تواند مسائل مربوط به فروش را مطرح کند. دادگاه اوایل این ماه پس از ادامه شکایات مبنی بر عدم شفافیت از سوی شرکت، یک بازرس خارجی را به درجه سانتیگراد منصوب کرد.

به همین ترتیب، رگولاتورهای اوراق بهادار در ۱۲ ایالت مخالفت کردند و گفتند که هرگونه فروش باید منتظر بماند تا طرفین مشخص کنند که چه کسی دارایی های خاص را دارد. یک مناقشه مداوم در مورد اینکه کدام وجوه محفوظ در نظر گرفته می شود و باید به طلبکاران بازگردانده شود وجود دارد. موضوعی که بازرس مستقل وظیفه دارد در گزارش خود به آن رسیدگی کند.

مارتین گلن، قاضی ارشد ورشکستگی، در نهایت فرم اصلاح شده ای از رویه ها را تأیید کرد که جدول زمانی را به بعد از مهلت ۱۰ دسامبر برای گزارش بازرس تغییر می داد و به شرطی که هر خریدار موفقی باید تأییدیه های نظارتی لازم را برای حرکت به جلو کسب کند و تنظیم کننده های ایالتی را راضی کند. او همچنین با متولی ایالات متحده مخالف بود و گفت که چون سلسیوس اساساً برای فروش همه دارایی‌های خود اقدام کرده است، شفافیت کافی در مورد دارایی‌های فروخته شده در مرحله وجود دارد.

فروش پایانی فرآیند ورشکستگی، که در جولای سال جاری آغاز شد. در حال حاضر، سلسیوس فهرستی از بیش از ۳۰ حزب تهیه کرده است که ممکن است امکان مناقصه برای پلتفرم را بیشتر بررسی کند. هر کسی که بخواهد به سمت جلو حرکت کند، در مرحله بعدی قراردادهای محرمانه را وارد می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx