پیتر برانت نسبت به توکن‌های غیرقابل تعویض صعودی است

توکن‌های غیرقابل تعویض
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 419 نفر

پیتر برانت، تریدر برجسته کالا، فالوورهای خود را با توییت‌های مشتاقانه درباره توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) غافلگیر کرده است. اوایل این هفته، برانت توییت کرد که برخی از پروژه‌های NFT موفق خواهند شد و بحث‌های داغی را درباره وضعیت این بخش آغاز کرد. روز یکشنبه، این معامله گر کهنه کار موضع نسبتاً مترقی خود را توضیح داد و استدلال کرد که NFT ها اکنون توانسته اند فراتر از JPEG(عکس) های ساده باشند. وی در ادامه گفت که برخی از پروژه‌های «انتخابی» توانسته‌اند عملکرد و کاربرد خود را بهبود بخشند.

هنوز مشخص نیست که دقیقاً چه چیزی باعث شد که برانت نسبت به NFT ها مثبت شود، زیرا او به شدت نسبت به آخرین ترند ارزهای دیجیتال در گذشته بدبین بود. در ماه می، برانت توکن‌های غیرقابل تعویض را با Beanie Babies و Pet Rocks (نام اسباب بازی و عروسک) مقایسه کرد. در فوریه، او NFT ها را “احمقانه” خواند. برانت در گذشته نسبت آلتکوین ها را نادیده می‌گرفت، به همین دلیل است که نگرش منفی او نسبت به NFT ها تعجب آور نبود. با این حال، ظاهراً این ترییدر اکنون به وعده این فناوری جدید پی برده است.

در حالی که برانت موضع خود را در مورد NFT ها تغییر داده است، ممکن است کمی دیر به مهمانی رسیده باشد. همانطور که U.Today گزارش داد، حجم NFT در سه ماهه سوم سال سقوط کرد. در ماه سپتامبر، کلکسیون های دیجیتال تنها ۴۶۶ میلیون دلار حجم معاملات را ثبت کردند که ۹۷ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. توکن‌های غیرقابل تعویض به دلیل کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال به سرعت تحت تاثیر قرار گرفتند. بیت کوین و برخی آلت‌کوین‌ها بیش از ۷۰ درصد از ارزش خود را نسبت به اوج سال ۲۰۲۱ از دست داده‌اند. با این حال، شرکت‌های بزرگ با برندهای تجاری به سمت NFT ها حرکت می‌کنند، که نشان می‌دهد با وجود کاهش حجم معاملات، بعید است این فناوری از بین برود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx