ازمایش نقدینگی BendDAO با کاهش ذخایر اتریوم

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

اگر به ازای NFT  های برد ایپ وام می‌گیرید، ممکن است بخواهید چشمانتان را باز نگه دارید. نقدینگی در پلتفرم اصلی وام دهی NFT BendDAO در 24 ساعت گذشته تحت یک آزمون استرس بزرگ قرار گرفته است، زیرا به نظر می رسد سطوح ETH تحت فشار است. در زمان انتشار، ذخایر BendDAO  دوباره افزایش داشته […]

مشکل نقدینگی در BendDAO

اگر به ازای NFT  های برد ایپ وام می‌گیرید، ممکن است بخواهید چشمانتان را باز نگه دارید. نقدینگی در پلتفرم اصلی وام دهی NFT BendDAO در 24 ساعت گذشته تحت یک آزمون استرس بزرگ قرار گرفته است، زیرا به نظر می رسد سطوح ETH تحت فشار است. در زمان انتشار، ذخایر BendDAO  دوباره افزایش داشته است، و درحدود  800 WETH قرار دارد، با این حال وام دهنده توسط بسیاری از موارد پایین ثبت شده در خزانه نقدینگی در تنها 5 اتریوم مورد توجه قرار گرفت که یک سطح خطرناک برای یک پلت فرم وام دهی است.

BendDAO به سرعت در صحنه ظاهر شد و کو ادعا کرد که و به کاربران این امکان را میدهد تا از NFT های بلو چیپ خود به عنوان وثیقه استفاده کنند. بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه از ذخایر WETHمی دانیم، آنچه تاکنون از تیم BendDAO در مورد این موضوع شنیده ایم، و از اینجا به کجا می رویم.

 

نقدینگی در حالت هشدار بالا چگونه اتفاق افتاد؟

مدیر تحقیقاتی  برای اولین بار گزارشی را منتشر کرد که در سرتاسر  توییتر و جامعه NFT پیرامون این موضوع مورد توجه قرار گرفت و این موضوع را در زمانی که نقدینگی BendDAO به کمی بیش از 12 اتریوم کاهش یافت، برجسته کرد:

1) اتریوم آنها تمام شده است. فقط 12.5 WETH در قرارداد وجود دارد.
2)افرادی که از طریق BendDAO برای خرید NFT با اهرم به دیگران پول قرض می دهند، نمی توانند پول خود را خارج کنند. حدود 15000 اتریوم وام داده شد.

 

این گفتگو به بحث های گسترده تری در مورد چگونگی واکنش بازار دامن زد. اقتصاد سرراست به ما می گوید که تهدید قریب الوقوع 100% APR برای بسیاری از کاربران برای بازگرداندن وثیقه و پر کردن ذخایر نقدینگی DAO به اندازه کافی قدرتمند است. با این حال، اگر احساسات عمومی بازار در مورد NFT ها کم باشد، یک مارپیچ نزولی ممکن است رخ دهد، زیرا کاربران در صورتی که باورشان این باشد که بازار به حرکت نزولی خود ادامه می دهد، تمایل کمتری به بازگشت وثیقه خود خواهند داشت.

BendDAO به‌سرعت به نگرانی‌های لیکویید شدن واکنش نشان داد و بیان کرد که آن‌ها «در هنگام تنظیم پارامترهای اولیه، NFT‌های غیر نقدشونده در بازار نزولی را دست‌کم گرفتند» و یک پیشنهاد اضطراری به DAO برای بهبود پارامترهای نقدینگی پیشنهاد کرد. این شامل تعدیل دوره حراج، مبنای نرخ بهره، آستانه انحلال، و قصد ادامه گفتگو در مورد پرداختن به بدهی های بد بود. آن رای به احتمال زیاد تصویب خواهد شد.

این یک سواری جالب در روزهای اخیر برای دارندگان توکن BEND BendDAO بوده است.

چگونه به اینجا رسیدیم

BendDAO اخیراً در بسیاری از موضوعات گفتگو در میان محافل NFT قرار گرفته است و ظاهراً شکاف بین دیفای و NFTها را پر کرده است. شرط بزرگ در اینجا این است که آیا تصمیم گیری BendDAO از طریق پیشنهادات آتی، مکانیزم فرآیند وام دهی را اصلاح می کند یا خیر. اگر چنین است، این پروتکل قطعه مهمی از یک اکوسیستم در حال رشد است که هنوز باید توانایی خود را برای مقاومت در برابر طوفان‌های بزرگ ثابت کند، این  پروتکل همچنان می‌تواند مشارکت و علاقه اجتماعی قابل توجهی داشته باشد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx