بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانی‌ها

کیف پول بیت کوین
  • زمان مطالعه: 11دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 830 نفر

کیف من ارزینجا 

کیف پول‌های ارز دیجیتال، دروازه‌های ورود به دنیای شگفت انگیز رمزارزها هستند. کیف من ارزینجا، یک کیف پول بیت کوین با استانداردها و ظاهری به‌روز (کاربرپسند) است که به منظور سهولت استفاده از ارزهای دیجیتال و خدمات منحصر به‌فرد صرافی ارزینجا ایجاد  شده است.

بدون محدودیت، بدون هزینه

استفاده از کیف پول من، بدون محدودیت و کاملا رایگان است. شما می‌توانید با استفاده از کیف پول من، دارایی خود را تا هر زمان که بخواهید، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، ذخیره و مدیریت کنید و درصورت نیاز آن ها را به کیف پول های دیگر انتقال دهید.

امنیت دارایی شما، اولویت اصلی ما

یکی از اولویت‌های اصلی ارزینجا، حفظ امنیت سرمایه شماست. به همین دلیل، در ساخت کیف من ارزینجا از به‌روز ترین لایه‌های امنیتی روز دنیا و تخصص کارشناسان حوزه امنیت سایبری استفاده شده است. اولین و مهمترین اقدام ارزینجا در این راستا راه اندازی کیف من به صورت فول نود (Full-Node) روی شبکه‌های بلاکچین بوده که از این طریق امنیت دارایی کاربران تضمین می‌ شود. همچنین دارایی‌‌ها به روش سرد (Cold Storge) نگهداری می‌شود. روش نگهداری سرد نیاز به اتصال اینترنت ندارد و به همین دلیل خطر حملات آنلاین را به صفر می‌رساند.

قابلیت‌ها

  • امکان ذخیره بیش از ۵۰۰ رمزارز مختلف
  • قابلیت تبدیل سریع و آسان رمزارزها به یکدیگر
  • پشتیبانی از تمام شبکه‌های بلاکچین
  • آدرس یکبار مصرف و اختصاصی
  • انتقال داخلی رمزارزها به‌صورت رایگان

بهترین کیف پول بیت کوین برای موبایل: BlueWallet

چرا آن را انتخاب کردیم: ما بلو ولت (BlueWallet) را به‌عنوان بهترین کیف پول بیت‌کوین برای موبایل انتخاب کردیم، زیرا یک برنامه تلفن همراه با ویژگی‌های فراوان، رابط کاربری ساده و ادغام با شبکه لایتنینگ دارد. BlueWallet یک انتخاب عالی برای معامله‌گران بیت‌کوین است که نمی‌توانند یا نمی‌خواهند نرم‌افزار پیچیده‌تر را روی رایانه‌های رومیزی خود استفاده کنند. این شبیه به کیف پول الکتروم است که هر دو کیف پول فقط برای بیت کوین هستند، به این معنی که می توانند کاملاً بر روی نوآوری و بهبود تجربه بیت کوین در پلتفرم تمرکز کنند.

رابط کیف پول برای مبتدیان خوشایند و آسان است، اما این برنامه همچنین دارای تعدادی ویژگی اضافی است که کاربران پیشرفته تر ممکن است از آنها استقبال کنند. علاوه بر عملکردهای اساسی مانند ارسال، دریافت و ذخیره بیت کوین، BlueWallet به کاربران اجازه می دهد تا تراکنش های دسته ای را ارسال کنند، هزینه ها را سفارشی کنند و برای حفظ حریم خصوصی افزایش یافته یک اتصال Tor برقرار کنند. یکی دیگر از مزایای بزرگ BlueWallet ادغام آن با شبکه لایتنینگ بیت کوین است، یک راه حل لایه دو که پرداخت های همتا به همتا را بسیار سریعتر از شبکه لایه یک بیت کوین انجام می دهد. برای ساده سازی می‌توانید شبکه لایتنینگ به عنوان یک بزرگراه روی جاده باریک بلاک چین معمولی بیت کوین در نظر بگیرید.

سایر نکات برجسته این کیف پول عبارتند از:

  • قابلیت فقط مشاهده کردن دارایی‎‌ها که به کاربران امکان می‌دهد بدون تعامل با کلید خصوصی خود، مراقب فضای سرد خود باشند.
  • قابلیت انکار قابل قبول، یک ویژگی BlueWallet که به کاربران امکان می دهد رمز عبور دیگری ایجاد کنند که یک کیف پول جعلی را رمزگشایی کند.

متامسک بهترین کیف پول برای اتریوم

کیف پول متامسک را به عنوان بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اتریوم انتخاب کردیم زیرا رابط کاربر پسند آن دسترسی سریع و آسان به هزاران توکن و برنامه غیرمتمرکز در شبکه اتریوم را فراهم می کند. کیف پول متامسک یکی از پر استفاده ترین کیف پول های اتریوم است که بیش از ۳۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. این ممکن است به دلیل سهولت استفاده و دسترسی آن باشد. کیف پول متامسک دارای طراحی جذاب و ساده ای برای سرمایه گذاران مبتدی است که به دنبال ذخیره و ارسال ارزهای دیجیتال سازگار با اتریوم و تعامل با برنامه های غیرمتمرکز (dApps) هستند.

متامسک همچنین به دلیل سازگاری با سایر راه حل های بلاک چین مورد توجه قرار گرفته‌ است. کاربران می توانند تقریباً هر شبکه بلاک چین را به برنامه اضافه کنند. این کیف پول به طور کامل از شبکه های محبوب وب ۳ از جمله پالیگان، بایننس اسمارت چین و آوالانچ پشتیبانی می کند. کاربران همچنین می توانند به بازارهای محبوب NFT مانند اپن سی دسترسی داشته باشند و با اتصال مستقیم آنها به کیف پول، انواع کلکسیون ها را مبادله کنند. هرکسی که از مرورگرهای گوگل کروم، Microsoft Edge، موزیلا فایرفاکس یا بریو استفاده می‌کند، می‌تواند کیف پول را به عنوان افزونه دانلود کند. همچنین می‌توانید برنامه متامسک را در دستگاه‌های موبایل اندروید یا اپل خود دانلود کنید.

سایر نکات برجسته عبارتند از:

  • ساخته شده بر روی کد منبع باز، که به توسعه دهندگان و کارشناسان امنیتی اجازه می دهد تا نرم افزار را برای اطمینان از ایمن بودن آن بررسی کنند.
  • اطلاعات حساب رمزگذاری شده و به صورت محلی ذخیره می شود (هیچ اطلاعاتی هرگز به سرورهای متامسک نمی رسد) به این معنی که کاربران کنترل کامل کلیدهای خصوصی خود را دارند.
  • امکان تغییر سریع بین لایه یک و لایه دو راه حل وب ۳

تراست ولت بهترین کیف پول بیت کوین برای موبایل

تراست ولت را به عنوان بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای موبایل انتخاب کردیم زیرا دارای یک رابط کاربری تمیز و قابل اسکن، پشتیبانی داخلی از dApps و NFT و بیشترین تعداد دارایی های پشتیبانی شده در لیست ما است. تراست ولت یک کیف پول ارز دیجیتال آنلاین محبوب تلفن همراه و برنامه تلفن همراه رسمی بایننس، یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال در جهان است.

علیرغم پیوندهای آن به بایننس، این کیف پول نیازی به مجوز ندارد، به این معنی که کلیدهای خصوصی شما را نگه نمی دارد و کاربر مسئولیت حفاظت از آنها را بر عهده دارد. از بیش از ۶۵ بلاک چین پشتیبانی می کند، به این ترتیب می تواند چنین طیف گسترده ای از دارایی های دیجیتال را ذخیره کند. بیش از ۴.۵ میلیون سکه و توکن، که بیشترین تعداد در لیست ما است. تراست ولت همچنین یک گزینه عالی برای موبایل برای علاقه مندان به NFT و برنامه های غیرمتمرکز است.

این کیف دارای یک مرورگر Web3 داخلی است که به کاربران امکان می دهد مستقیماً از طریق برنامه به dApps و بازی های بلاک چین دسترسی داشته باشند. این ویژگی خرید NFT ها را آسان می کند، زیرا کاربران می توانند با استفاده از صرافی غیرمتمرکز گنجانده شده، توکن ها را جستجو، خریداری و ذخیره کنند، همه اینها بدون خروج از برنامه.

سایر نکات برجسته عبارتند از:

  • ادغام با صرافی غیرمتمرکز بایننس (Binance DEX) به کاربران امکان می دهد تعداد زیادی توکن را خریداری کنند.
  • در میان کیف پول‌های موبایل ارزهای دیجیتال با بالاترین رتبه در بازارهای اپل و گوگل.

لجر نانو اس پلاس بهترین کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری

ما لجر نانو اس پلاس (Ledger Nano S Plus) را به‌عنوان بهترین کیف پول سخت‌افزاری کریپتو انتخاب کردیم، زیرا از دارایی‌های زیادی پشتیبانی می‌کند. مانند چهارچوب امنیتی فشرده و قابلیت‌های معاملاتی از طریق برنامه یکپارچه لجر لایو (Ledger Live). لجر یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها در فضای کریپتو است که کیف پول‌های سخت‌افزاری دارد که انتخابی محبوب در بین علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال است. محصولات آن به دلیل استفاده از مولفه Secure Element  نوعی تراشه که اغلب در گذرنامه‌ها، کارت‌های اعتباری و سیستم‌های پرداخت دیده می‌شود، برای ایجاد یک لایه امنیتی بیشتر متمایز هستند.

اولین کیف پول آن، نانو اس، در آوریل ۲۰۲۲ به Nano S Plus ارتقا یافت که با صفحه نمایش بهبودیافته، ظرفیت ذخیره سازی بسیار بیشتر و یک پورت کابل USB-C عرضه شد. این ارتقاء به لجر نانو اس در مقایسه با برادر بزرگترش، لجر نانو ایکس، یک محصول در سطح پایه قوی تر را ارائه کرد. قیمت این کیف پول ۸۹.۱۳ دلار است، قیمت مناسبی که به راحتی بین گزینه‌های ارزان‌تر و گران‌تر موجود در بازار امروزی قرار می‌گیرد. علاوه بر این، ابعاد آن ۲.۲ × ۰.۷ × ۰.۳۶ اینچ است و دارای صفحه نمایش ۱۲۸ در ۶۴ پیکسل است، به این معنی که حمل و نقل و گردش در برنامه های نصب شده شما آسان تر است.

سایر نکات برجسته عبارتند از:

  • اولین و تنها کیف پول‌های سخت‌افزاری در نوع خود که دارای گواهینامه امنیتی توسط یک سازمان دولتی هستند (در مورد لجر، توسط ANSSI، آژانس امنیت سایبری فرانسه)
  • برنامه لجر لایو، که می تواند برای نظارت، وام دادن و استیک ارزهای دیجیتال علاوه بر خرید و فروش دارایی های دیجیتال استفاده شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx