پشیتیبانی بایننس کارت از شیبا

بایننس کارت
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 630 نفر

شیبا اینا قابل استفاده روی بایننس کارت

میم کوین شیبا به لیست ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده برای ویزا کارت مجازی بایننس (بایننس کارت) که برای کاربران اروپایی صادر می شود، اضافه شده است. صرافی Binanceدر حال اضافه کردن تعداد بیشتری ارزهای دیجیتال بر روی این کارت مجازی است تا کاربردهای آن را برای استفاده کاربران اروپایی افزایش دهد.

Binance Card یک کارت نقدی است که در سال ۲۰۲۰ با همکاری شرکت ویزا راه اندازی شده است. این کارت مجازی امکان پرداخت را برای کاربران اروپایی فراهم می کند و بیش از ۶۰ میلیون بازرگان در سراسر دنیا می توانند از آن استفاده کنند.

علاوه بر این، بایننس کارت از ارزهای دیجیتال BUSD، بیت کوین، اتریوم و تتر (USDT) پشتیبانی می کند. ارز یورو نیز توسط این کارت به عنوان ارز فیات پشتیبانی می شود و دارای تراکنش های بدون کارمزد است.

این خبر روز جمعه توسط حساب های رسمی توییتر بایننس نیز تایید شد. شیبا شانزدهمین ارز دیجیتال بزرگ دربازار ازهای دیجیتال است. ارزش کل بازار این ارز حدود ۶ میلیارد دلار است.

شیبا همچنین دارای حجم تراکنش روزانه بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در زمان انتشار این مقاله است. بعد از انتشار این خبرقیمت این میم کوین رشد کرد.

اضافه شدن شیبا، ریپل، و آوالانچ

بایننس همچنین اعلام کرد که از شیبا، ریپل، و آوالانچ  نیز پشتیبانی خواهد کرد. از ماه می ۲۰۲۲، بایننس کارت فقط از ارزهای BNB BUSD، تتر، بیت کوین، SXP، اتروم، یورو، کاردانو، پولکادات، LAZIO، PORTO و SANTOS پشتیبانی می‌کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx