قابلیت استیک کاردانو درصرافی Uphold

استیک کاردانو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 456 نفر

استیک کاردانو در صرافی Uphold

UPhold، یک پلتفرم پول دیجیتال با بیش از ۱.۷ میلیون کاربر، ادغام پلتفرم خود با کاردانو را اعلام کرده است تا به کاربران خود این امکان را بدهد که ارز کاردانو را بر روی این پلتفرم واریز کرده و آن را استیک کنند.

خوش اومدی کاردانو

تیم صرافی Uphold با اعلام اینکه کاردانو اکنون به طور کامل روی پلتفرم این شرکت راه اندازی شده است; سر و صدای زیادی را در جامعه خود به پا کرد. این پلتفرم معاملاتی این خبر را از طریق وبلاگ خود اعلام کرد; و تعدادی ویژگی جالب را در اختیار کاربران کاردانو قرار می دهد.

در این پست وبلاگ آمده است; ما مفتخریم اعلام کنیم که از امروز، همه کیف‌پول‌های Uphold کاملاً با بلاک چین کاردانو سازگار هستند; و از فرصتی برای حمایت بیشتر از این انجمن استقبال خواهیم کرد.

دارندگان توکن کاردانو، اکنون می توانند دارایی های خود را در این پلتفرم استیک کنند تا ۴ درصد سود سالانه دریافت کنند. علاوه بر این، کاربران می توانند کاردانو را از طریق صرافی Uphold با استفاده از یکی از گزینه های موجود مانند کارت های نقدی یا اعتباری خریداری کنند. کاردانو خریداری شده در صرافیUphold  می تواند پس از تکمیل تراکنش به کیف پول های خارجی کاردانو منتقل شود.

سپرده گذاری ازطریق سایر کیف پول های کاردانو امکان پذیر است. همچنین تیم صرافی Uphold تلاش می کند قابلیت تبدیل ارز کاردانو به ارزهای فیات و سپس برداشت بانکی آن ها را نیز اضافه کند.

فرآیند واریز کاردانو یک فرآیند نسبتاً ساده است که برای سهولت استفاده کاربران طراحی شده است. به سادگی روی دکمه “Transact” کلیک کنید و کاردانو را از گزینه های “Crypto networks” انتخاب کنید، کد QR یا آدرس دریافت کننده را کپی کنید و وجوه را ارسال کنید.

نحوه استیک کاردانو

کاربران می توانند با یک فرآیند ساده و استیک کاردانوهای خود، سود سالانه ۴ درصدی را کسب کنند. با فشار دادن چند دکمه، یک تازه کار یا یک متخصص باتجربه می تواند شروع به استیک کاردانو کند. در روزهای آینده، صرافی Uphold  و کاردانو در یک وبینار برای حمایت از افزایش پذیرش وب ۳ همکاری خواهند کرد.

کاربران از این حرکت برای معرفی استیکینگ استقبال کرده اند.استیک کردن کاردانو در ماه‌های اخیر جذابیت بیشتری پیدا کرده است، به طوری که داده‌های Staking Rewards نشان می‌دهد که کاردانو با ۱۲.۲۸ میلیارد دلار کاردانوی اسیتک شده سومین ارزدیجیتال برتر از نظر حجم دارایی استیک شده است.

تنها اتریوم  و سولانا به ترتیب با ارزش حجم استیک شده ۲۰.۹۳ میلیارد دلار و ۱۵.۳۱ میلیارد دلار بالاتر از ADA در لیست قرار دارند.

Uphold  اعلام کرد که در روزهای آینده، قابلیت استیک کوین های بیشتری را روی صرافی خود امکان پذیر خواهد کرد. در حال حاضر، ۲۰۰ ارز دیجیتال را می توان استفاده با سهام و فلزات گرانبها در Uphold معامله کرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx