یوگا لبز از انتشار یک مجموعه NFT جدید مبتنی بر بیت کوین خبر داد

یوگا لبز
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 630 نفر

یوگا لبز، خالق مجموعه NFT بورد ایپ (Bored Ape Yacht Club)، از انتشار یک مجموعه جدید NFT مبتنی بر بیت کوین به نام TwelveFold خبر داد. این مجموعه شامل ۳۰۰ قطعه هنری است که بر روی ساتوشی‌ها در بلاک چین بیت کوین ضرب شده اند.

کتیبه‌ها (Inscriptions)، که به عنوان مصنوعات دیجیتالی نیز شناخته می‌شوند، زمانی ایجاد می‌شوند که یک فایل یا یک تصویر هنری مانند TwelveFold، برروی واحدهایی از بیت‌کوین به نام ساتوشی، کوچک‌ترین واحدهای بیت‌کوین که به‌صورت جداگانه قابل شناسایی هستند، نوشته می‌شوند (یا حک می‌شوند).

این فرآیند از طریق پروتکل تئوری ترتیبی امکان پذیر می شود، با چنین NFT هایی که به سادگی نام “اوردینالز (ordinals)” را به خود اختصاص می دهند. اوردینالز از آنجایی که ارتقاء بلاک چین بیت کوین باعث ارزان تر شدن ذخیره داده‌ها در تراکنش های منفرد شده است، محبوبیت پیدا کرده است.

برای مثال، در ماه ژانویه، شخصی یک کپی از ۱۰۰ Ether Rocks (یکی از قدیمی‌ترین پروژه‌های NFT اتریوم ) را با قیمت حدود ۲ دلار به ازای هر کتیبه‌ بر روی بیت‌کوین قرار داد. بر خلاف اتریوم، که در آن بسیاری از NFT‌ها را می توان در یک حرکت ضرب کرد، هر NFT معمولی باید به صورت جداگانه در تراکنش خاص خود و با هزینه مخصوص خود ضرب شود. در نتیجه، خریداران TwelveFold برای دریافت این آثار هنری به یک آدرس بیت کوین خالی نیاز دارند.

یوگا لبز به دیبلاک گفت: «کیف پول‌ها در حال حاضر از انتقال ساتوشی های منفرد پشتیبانی نمی کنند.» هر یک از آثار هنری که توسط یوگا لبز با استفاده از فناوری مدل‌سازی سه‌بعدی در میان تکنیک‌های دیگر تولید شده‌اند، در حراجی که اواخر این هفته برگزار می‌شود، در دسترس خواهند بود. تمام پیشنهادات قیمتی با بیت کوین انجام خواهد شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx