توکن جدید صرافی بایننس

بایننس کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 992 نفر

افزایش حجم معاملات بایننس با معرفی توکن جدید این صرافی

اخیراً، بایننس توکن Binance Account Bond (BAB) را عرضه کرده است، این توکنی است که برای شناسایی کاربران BNB که تأیید KYC را با موفقیت نهایی کرده اند استفاده می شود. راه اندازی BAB از طریق یک توییت اعلام شد. این به روز رسانی اخیر به کاربران این امکان را می دهد که این توکن را به عنوان احراز هویت و همچنین برای ایجاد پروژه های مختلف و کسب پاداش در پلتفرم ارائه دهند.

پس از اعلام  BAB، قیمت بایننس کوین طی ۲۴ ساعت ۶ درصد افزایش یافت و آن را به یکی از برترین ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار تبدیل کرد.

ارتقا بایننس کوین باعث افزایش حجم معاملات شد

با توجه به  داده های کوین مارکت کپ، قیمت بایننس کوین ۲.۰۴ درصد افزایش یافته است و به ۲۹۵.۲۸ دلار رسیده است. علاوه بر این، حجم معاملات هنگام اعلام این به روزرسانی، بیش از ۱ میلیارد افزایش یافته است. نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) نیز بر همین اساس افزایش یافته و در روزهای آینده به افزایش خود ادامه خواهد داد.علاوه بر این، چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، در توییتی توضیح داد که:

«توکن BAB هیچ داده یا ابزار دیگری ندارد جز اینکه نشان می‌دهد دارنده کیف پول مراحل حراز هویت را از طریق بایننس پاس کرده است».

zkBNB جدید

علاوه بر این، پلتفرم بایننس همچنین zkBNB جدید و اصلاح شده را عرضه کرد که دارای سطح امنیتی دقیق لایه ۱ است که زنجیره هوشمند بایننس کوین مکانیزم های امن را استفاده می کند. چندین فاکتور آنچین BNB، دیدگاه صعودی را برای توکن نشان می‌دهد. جالب است که در چند روز گذشته افزایشی در فعالیت‌های توسعه در این پلتفرم مشاهده شد که مصادف با آخرین به‌روزرسانی در BAB بود که نشان می‌دهد توسعه‌دهندگان تا چه حد به طور جدی در حال افزایش قابلیت‌های فناوری این شبکه هستند.

BNB، توکن بومی بایننس، از زمان آغاز به کار رشد بی‌سابقه‌ای داشته است. این توکن عمدتاً برای بهره مندی از کارمزدهای معاملاتی کمتر یا با تخفیف و همچنین برای پیوستن به لانچ پد بایننس استفاده می شود. تقاضا برای BNB از سال ۲۰۲۰ به طور تصاعدی در حال رشد بوده است. و از نظر اقتصادی یا بر اساس قانون عرضه در مقابل تقاضا، تقاضا همیشه از عرضه بیشتر خواهد بود.

با توجه به آنچه گفته شد، بایننس کوین ممکن است در سال ۲۰۲۱ سر به فلک کشیده و ATH جدیدی را ثبت کند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx