بایننس و مسترکارت برای راه‌اندازی کارت‌ اعتباری کریپتویی در برزیل همکاری خواهند‌کرد

بایننس مسترکارت برزیل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 476 نفر

همکاری بایننس و مسترکارت برای راه‌اندازی کارت‌ اعتباری کریپتویی در برزیل

صرافی بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، با همکاری غول خدمات مالی  پیوست تا یک کارت اعتباری کریپتویی در برزیل راه اندازی کند. بایننس و مسترکارت قبلاً چنین قابلیتی را در آرژانتین عرضه کرده بودند. همانطور که رویترز امروز (۳۰ ژانویه) گزارش داد، کارت بایننس هنوز در مرحله آزمایش بتا است و باید در هفته های آینده در دسترس کاربران قرار گیرد. این حرکت در نتیجه هدف صرافی بایننس برای گسترش ارتباط بین حوزه مالی سنتی و ارزهای دیجیتال است.

بایننس گفت برزیل یکی از بازارهای کلیدی آن است، در حالی که مشتریان جدید و فعلی مجاز خواهند بود از این کارت در هر فروشگاهی که از خدمات پرداخت مسترکارت استفاده می کند استفاده کنند. این نهادها تابستان گذشته برای یک کارت ااعتباری کریپتویی در آرژانتین با یکدیگر همکاری کردند که تا ۸ درصد بازگشت نقدی را به صورت بایننس کوین برای خریدهای خاص ارائه می‌کند. مشتریان می توانند حداکثر ۴۵۰۰۰ پزو (۲۴۱ دلار) در روز یا حداکثر ۱۸۰۰۰۰ پزو (۹۶۴ دلار) در ماه برداشت کنند. خرید روزانه به ۹۰۰۰۰ پزو (۴۸۲ دلار) محدود می شود، در حالی که خرید ماهانه نمی تواند از ۳۶۰۰۰۰ پزو (۱۹۲۹ دلار) تجاوز کند.

کارت‌های اعتباری کریپتویی بایننس و مسترکارت که در برزیل و آرژانتین راه‌اندازی شده‌اند می‌توانند علاقه به ارزهای دیجیتال را افزایش داده و شمول مالی در منطقه را بهبود بخشند. با وجود اینکه برزیل بزرگترین بازار مالی در آمریکای جنوبی است، ده ها میلیون برزیلی به خدمات اولیه پولی دسترسی ندارند. از سوی دیگر، مردم محلی از جمله رهبران جهانی به دنبال پذیرش ارزهای دیجیتال هستند، به طوری که ۴۱ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی اعتراف کردند که هولدر کریپتو هستند. وضعیت در مورد همسایه جنوب غربی آن یعنی آرژانتین نیز مشابه است. دارایی‌های دیجیتال، به‌ویژه بیت‌کوین و استیبل‌کوین‌ها، به دلیل آشفتگی سیاسی، تورم شدید و مسائل مالی عمومی، به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx