ایلان ماسک به دنبال اضافه کردن کریپتو به سیستم پرداخت توییتر

ایلان ماسک توییتر
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 496 نفر

ایلان ماسک می خواهد سیستم پرداخت توییتر با در نظر گرفتن کریپتو ساخته شود

طبق گزارش ها، ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، به توسعه دهندگان خود دستور داده است تا سیستم پرداخت پلتفرم را به گونه ای بسازند تا بتوانند قابلیت‌های رمزنگاری را در آینده به آن اضافه کنند. طبق گزارش ۳۰ ژانویه فایننشال تایمز، دو نفر از افراد آشنا با برنامه‌های توییتر گفتند که ویژگی پرداخت برای شروع از ارزهای فیات پشتیبانی می‌کند، اما اگر فرصتی پیش بیاید، برای اضافه شدن ارزهای دیجیتال ساخته شده است. توییتر مدت‌هاست که پرداخت‌ها را به پلتفرم رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌کند، که بخشی از برنامه اعلام‌شده ماسک برای تبدیل توییتر به یک ابربرنامه است.

خرید توییتر یک تسریع کننده برای ساخت ابربرنامه X است.

ایلان ماسک –  ۴ اکتبر ۲۰۲۲

با این حال، علیرغم اینکه ایلان ماسک نقش مهمی برای کریپتو در برنامه‌های توییتر می بیند،این موضوع که آیا این پرداخت ها شامل فناوری بلاک چین یا خود کریپتو می شود، مبهم باقی مانده است. در اوایل دسامبر، تصاویری به بیرون درز پیدا کرد که “کوین های توییتر” را فاش می کرد – یک دارایی دیجیتال مخفی در حال توسعه که برای پرداخت ها و انعام در پلتفرم استفاده می شود، و بسیاری امیدوار بودند که به نوعی شامل رمزنگاری باشد.

با این حال، تصاویری که اخیراً از این پروژه در اوایل ژانویه به بیرون درز کرد، هیچ اشاره ای به فناوری کریپتو یا بلاک چین نداشت، که باعث ناراحتی جامعه ارز دیجیتال در سراسر دنیا شد. همچنین شایعات تایید نشده اکتبر گذشته منتشر شد مبنی بر اینکه توییتر در حال کار بر روی یک نمونه کیف پول است که از سپرده گذاری و برداشت ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند. با این حال، به نظر می رسد در حال حاضر، سیستم پرداخت تنها با پشتیبانی فیات پیش خواهد رفت.

به همین منظور، توییتر به رهبری ایلان ماسک فرآیند درخواست مجوزهای نظارتی مبتنی بر ایالت را در سراسر ایالات متحده آغاز کرده است که به آن امکان می دهد پرداخت ها را به این پلتفرم معرفی کند. یکی از منابع گفت که این شرکت امیدوار است روند صدور مجوز ایالات متحده ظرف یک سال تکمیل شود. در ماه نوامبر، “Twitter Payments LLC” در شبکه اجرای جرایم مالی وزارت خزانه داری ایالات متحده (FinCEN) ثبت نام کرد، که به آن اجازه می دهد پرداخت ها را پردازش کند.

در یک رویداد فضایی توییتر تقریباً در همان زمان، ایلان ماسک گفت که در نظر دارد به حساب‌های بانکی اجازه دهد به پروفایل‌های توییتر متصل شوند و کارت‌های نقدی را همراه با پلتفرم که بتواند نقل و انتقال پول را تسهیل کند، اضافه کند. به گفته یکی از منابع فایننشال تایمز، پس از تایید آتی مجوزهای ایالات متحده، توییتر به دنبال دریافت تاییدیه های نظارتی در سطح بین المللی است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx