۸۲ درصد افراد ثروتمند به دنبال سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 314 نفر

۸۲ درصد افراد ثروتمند به دنبال سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال

علیرغم اینکه بازار ارزهای دیجیتال سال سختی را در سال ۲۰۲۲ تجربه کرده است، هشت نفر از هر ده فرد ثروتمند از مشاوران مالی خود در مورد گنجاندن ارزهای‌دیجیتال مانند بیت کوین در پرتفوی خود در ۱۲ ماه گذشته سؤال کرده اند. بر اساس نتایج مطالعه ای که توسط شرکت مشاوره مالی deVere Group گردآوری شده است، ۸۲ درصد از مشتریان با دارایی های قابل سرمایه گذاری بین ۱ تا ۵ میلیون پوند به دنبال مشاوره در مورد ارزهای دیجیتال بودند. نایجل گرین، مدیرعامل و موسس گروه deVere، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: «در سال ۲۰۲۲، بازار کریپتو بدترین عملکرد خود را از سال ۲۰۱۸ تجربه کرد، به طوری که بیت کوین، رهبر بازار سرفصل، حدود ۷۵ درصد سقوط کرد.

این کاهش قیمت زمانی اتفاق افتاد که سرمایه‌گذاران به دلیل افزایش نگرانی‌ها در مورد تورم و رشد اقتصادی کندتر، سرمایه‌گذاری روی دارایی‌های پرخطر از جمله سهام و ارزهای دیجیتال را کاهش دادند. با این حال، در این دوره به اصطلاح زمستان کریپتو، افراد ثروتمند به طور مداوم از مشاوران مالی خود در مورد گنجاندن ارزهای دیجیتال در پرتفوی خود به دنبال مشاوره بودند.

وی ادامه داد: جالب اینجاست که این گروه معمولاً محافظه کار از بازار نزولی و شرایط نامطلوب بازار ترس زیادی نداشتند. در عوض، آنها به دنبال این بودند که سرمایه‌گذاری روی این کلاس از دارایی ها را شروع کنند و یا مقدار آن را افزایش دهند. این نشان می دهد که این مشتریان ثروتمند به طور فزاینده ای از ویژگی های ذاتی ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین که دارای ارزش های اصلی دیجیتال، جهانی، بدون مرز، غیرمتمرکز و ضد دستکاری است، آگاه هستند. سرمایه گذاران ثروتمند می دانند که ارزهای دیجیتال آینده پول هستند و نمی خواهند در عقب بیافتند. بسیاری از این افراد ثروتمند که در نظرسنجی شرکت کردند، شاهد افزایش مداوم علاقه مندی سرمایه گذاران نهادی، از جمله غول های وال استریت بودند که سرمایه، نفوذ و اعتماد بیشتری را به این بخش می آورند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx