توکن سوزی لونا کلاسیک در بایننس متوقف می‌ شود؟

توکن سوزی لونا کلاسیک در صرافی بایننس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 600 نفر

توقف توکن سوزی لونا کلاسیک در صرافی بایننس

بایننس مدل توکن سوزی لونا کلاسیک را به دنبال پیشنهادهای بحث برانگیز انجمن به روز می کند. صرافی ارزهای دیجیتال بایننس اعلام کرده است که در حال تغییر مکانیسم توکن سوزی‌لونا کلاسیک است. به گفته این صرافی، تغییرات در پاسخ به دو پیشنهاد بحث برانگیز (پیشنهاد ۱۰۹۸۳ و ۱۱۱۱۱) که در آن توکن سوزی‌لونا کلاسیک مجدداً به عنوان یک صندوق توسعه در نظر گرفته می شود.

تغییرات توکن سوزی لونا کلاسیک در بایننس

به عنوان بخشی از تغییرات، بایننس اعلام کرد که از ۲۸ دسامبر ۲۰۲۲، کارمزدهای معاملاتی لونا کلاسیک و فیوچرز خود را از ۱۰۰٪ به ۵۰٪ کاهش می دهد. صرافی اضافه کرد که ارسال توکن‌های سوزانده شده به آدرس‌های توکن سوزی را تا ۱ مارس ۲۰۲۳ به تعویق می‌اندازد. این موضوع باعث می‌شود تا زمانی که جامعه لونا کلاسیک درخواست‌های خاصی از بایننس را برآورده نکند، کارمزدهای معاملاتی دوباره پرداخت نمی‌شوند.

درخواست های صرافی بایننس چیست؟

صرافی بایننس گفت که در مورد درخواست‌ها با تیم رهبری بنیاد گرانتز ترا در حال مذاکره بوده است. بایننس از بنیاد خواسته است که یک کیف پول توکن سوزی جدید ایجاد کند و گفته است که هزینه های معاملاتی لونا کلاسیک و مارجین را به کیف پول جدید ارسال می کند، که اجازه نمی دهد مقدار توکن سوزانده شده مجدداً محاسبه شود.

صرافی بایننس همچنین از بنیاد خواست تا کیف پول‌های خود را در لیست سفید قرار دهد تا هنگام انتقال بین این کیف‌ها، مالیات تراکنش اعمال نشود. بایننس گفت اگر انجمن نتواند این درخواست ها را برآورده کند، مکانیسم توکن سوزی لونا کلاسیک را در پلتفرم خود پایان خواهد داد.

این صرافی افزود:

 بایننس به همکاری با جامعه برای حمایت از اجرای این طرح جدید ادامه خواهد داد و اگر به هر دلیلی نتوانند این کار را انجام دهند، بایننس در آینده در نظر خواهد گرفت که سهم توکن سوزی خود را پس بگیرد.

کاهش قیمت بعد از پیشنهاد توکن سوزی جدید

پس از اعلام این خبر، قیمت لونا کلاسیک با وجود اینکه یکی از بهترین عملکردها در چند روز گذشته داشت، بیش از ۱۲ درصد در یک روز کاهش یافت. در زمان نگارش این مقاله، لونا کلاسیک با قیمت ۰.۰۰۰۱۵۹۹ دلار معامله می شود. شایان ذکر است که بازار کلی کریپتو در یک روند نزولی قرار دارد و بسیاری از آلتکوین ها پس از شکست بیت کوین در بازپس گیری سطح حمایت ۱۷۰۰۰ دلار کاهش‌های دو رقمی ثبت کرده‌اند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx