خبری خوش برای دوستداران ارزهای دیجیتال حریم خصوصی

پرایوسی کوین ها در فهرست بایننس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 409 نفر

اخیراً صرافی محبوب بایننس (Binance)، تصمیم داشت ارزهای دیجیتال حریم خصوصی را از فهرست معاملاتی خود حذف کند. اما در تاریخ ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲، این صرافی اعلام کرد دراین‌ خصوص بازنگری‌هایی را انجام داده است که به نفع دوستداران کوین‌های شبکه خصوصی است. این صرافی در تلاش است با کمک اتحادیه اروپا (MiCA)، چهارچوب استانداردی طبق قوانین رگلاتورها برای رمزارزهای خصوصی تعیین کند. این یک پیروزی مهم برای علاقه‌مندان به این نوع دارایی‌های دیجیتالی محسوب می‌شود. در ادامه با ما همراه شوید تا همه چیز درمورد عوامل تأثیرگذار بر تصمیم جدید بایننس درمورد کوین‌های خصوصی را برای شما عزیزان شرح دهیم.

صرافی بایننس کوین‌های خصوصی را حذف نمی‌کند!

در ابتدای ماه ژوئن، صرافی بایننس که یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های مبادلاتی جهان است، اعلام کرد تصمیم دارد کوین‌هایی که از ساختار حریم خصوصی برخوردار هستند را از فهرست خود حذف خواهد کرد. اما باری دیگر این صرافی ارز دیجیتال در مورد تصمیم خود بازنگری‌هایی را انجام داده است که برای حامیان پرایویسی کوین ها پیروزی بزرگی محسوب می‌شود. طبق آخرین اخباری که در مورد حذف برخی از رمزارزها در صرافی بایننس منتشر شد، این پلتفرم تصمیم داشت رمزارزهای حریم خصوصی را در کشورهایی همچون فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و لهستان ممنوع کند.

اما تصمیم جدید بایننس در مورد کوین‌های حریم خصوصی این است که تمامی کشورها می‌توانند از معامله این نوع رمزارزها در فهرست معاملاتی صرافی بایننس بهره‌مند شوند. می‌توان گفت حذف این ارزها از فهرست بایننس یک اشتباه بزرگ تلقی می‌شد. چراکه در جامعه امروزی ما که حفظ حریم شخصی از اهمیت بالایی برخوردار است، کوین‌های حریم خصوصی این ویژگی را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهند. این نوع رمزارزها امنیت تراکنش را به کاربران هدیه می‌دهند و به‌نوعی حریم خصوصی فعالان در عرصه کریپتو را حفاظت می‌کنند. از سوی دیگر رمزارزهای حریم شخصی، در بین ارزهای دیجیتال نوعی دارایی منحصربه‌فرد محسوب می‌شوند که از سایر دارایی‌های دیجیتالی متمایز می‌شوند.

ارزهای دیجیتال حریم خصوصی در بایننس

بایننس تصمیم داشت ارزهای دیجیتال حریم خصوصی را از فهرست خود حذف کند.

 قانون‌گذاری برای ارزهای دیجیتال حریم خصوصی

باتوجه‌به سخت‌گیری‌های نظارتی اخیر از سوی نهادهایی از جمله سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، اروپا همچنان برای شکل‌دهی به صنعت کریپتو تلاش می‌کند. اما شایان‌ذکر است حریم خصوصی جزو حقوق اساسی بشر است و سازمان ملل باید از این حق دفاع کند. طبق ماده ۱۲ حقوق بشر، حفظ حریم خصوصی و عدم مداخله در تصمیمات بشر یک اصل اجتناب‌ناپذیر است. بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال بر این باورند که این اصل باید در دنیای کریپتو نیز رعایت شود. در دنیای امروزی و عصر دیجیتال که غول‌های فناوری به دنبال کنترل اطلاعات هستند، اهمیت حفظ حریم خصوصی حیاتی‌تر از همیشه به نظر می‌رسد.

 تأثیرات تصمیم بایننس بر حمایت از کوین‌های حریم خصوصی

لغو حذف کوین‌های خصوصی در بایننس، یک اقدام مهم در راستای ترویج این نوع دارایی و حمایت سایر پلتفرم‌ها از آن است. این امر می‌تواند منجر به افزایش تقاضا و کاهش فشارهای قانونی اروپا در زمینه کریپتوکارنسی شود. همچنین این عمل در تشویق سایر صرافی‌ها برای حمایت از کوین‌های حریم خصوصی بسیار مؤثر واقع می‌شود. این مسئله به طور بالقوه منجر به دسترسی گسترده‌تر حریم خصوصی می‌شود.

از سوی دیگر این خبر قدرت احساسات جامعه را در شکل‌دادن به سیاست‌ها و مقررات کریپتو برجسته می‌کند. درواقع درک صحیح و استفاده از قدرت جامعه، برای شکل‌دادن به آینده صنعت کریپتو یکی از مهم‌ترین اقدامات ممکن محسوب می‌شود. جامعه کریپتو باید متحد شود و به حمایت از حریم خصوصی ادامه دهد. چراکه به نقل از رومی‌ها؛ همیشه در جایی که وحدت وجود دارد پیروزی نیز وجود خواهد داشت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx