دومین مجموعه NFT کریستیانو رونالدو در راه است

دومین مجموعه NFT رونالدو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 357 نفر

 کریستیانو رونالدو یکی از بازیکنان مشهور فوتبال که همیشه به‌واسطه بازی در زمین بر سر زبان‌ها بود، این بار با ورود به عرصه کریپتو سر تیتر اخبار قرار گرفت. البته این اولین باری نیست که کریستیانو رونالدو در حوزه کریپتوکارنسی فعالیت می‌کند، بلکه این بازیکن مجدداً با ارائه دومین مجموعه NFT خود غوغایی در بازار به پا کرد. این مجموعه توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT)، قرار است در آینده‌ای نزدیک با همکاری صرافی بزرگ بایننس توسعه یابد. جالب است بدانید این مجموعه توکن‌ها، در راستای تحسین و ادای احترام به فوتبالیست مشهور و تجلیل از دستاوردهای تمام سالیان فعالیت او در فوتبال راه‌اندازی خواهد شد.

جزئیات دومین مجموعه NFT کریستیانو رونالدو

همان‌طور که ذکر شد مجموعه جدید NFTهای کریستیانو رونالدو باهدف ستایش این بازیکن و بزرگداشت تمامی دوران حرفه‌ای وی راه‌اندازی خواهد شد. طبق آخرین اطلاعات، این مجموعه جدید در ۳ ژوئیه، عرضه می‌شود که شامل ۲۰ طرح دیجیتالی منحصربه‌فرد است. همگی این طرح‌ها بخشی از حرفه کاری رونالدو و نقاط اوج وی را بازگو می‌کنند که در بازی‌های مهیج همراه مردم بود. همچنین این طرح‌های دیجیتالی به چهار سطح کمیاب و خاص تقسیم می‌شوند تا کلکسیونرها گزینه‌های متنوع‌تری برای انتخاب داشته باشند. هر طرح یکی از لحظات مهم بازی رونالدو را به زیبایی تصویرسازی می‌کند و خاطرات جذابی از نابغه گل‌زنی را ثبت می‌کند.

دومین مجموعه NFT رونالدو

دومین مجموعه NFT رونالدو در ۳ ژوئن عرضه می‌شود.

درواقع هر بخش از این مجموعه NFT، یادآور یکی از لحظات پر شور و نشاط گل‌زنی یا توانمندی‌های برجسته رونالدو را تشکیل می‌دهد. آیتم‌های مهمی در این مجموعه وجود دارد که در شش طرح کمیاب و منحصربه‌فرد دسته‌بندی می‌شوند. این بدان معناست که تنها ۱۲۰ توکن غیرقابل‌تعویض از این مجموعه نادر وجود دارد که کلکسیونرها می‌توانند بر سر داشتن آنها به رقابت بپردازند. به‌این‌ترتیب می‌توان گفت مالکیت دیجیتال برای هر NFT خاص، یکی از مزایای اصلی این مجموعه است که هر طرح می‌تواند تنها به یک فرد در جهان اختصاص یابد. برای مثال یکی از این NFTها از پیراهن رونالدو تشکیل می‌شود که امضای این اسطوره فوتبال توسط خودش، بر روی آن نقش بسته است. این آیتم ارزشمند در مجموعه NFT جدیدی که در راه است قرار دارد و یقیناً برای طرف‌داران این فوتبالیست محبوب یک آیتم ویژه به شمار می‌رود.

 چالش‌های مجموعه جدید NFTهای اسطوره فوتبال

افرادی که اخبار NFTها را دنبال می‌کنند، قطعاً از چالش‌های مجموعه اول این بازیکن محبوب اطلاع دارند که تاریخ عرضه آن مصادف شد با سقوط صرافی مشتقات FTX. به همین خاطر بسیاری از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال، نگاه مثبتی به توکن‌های غیرقابل‌تعویض نداشتند. درست است که سقوط FTX در زمان عرضه اولین مجموعه NFT رونالدو تأثیرات خوبی نداشت. اما بااین‌حال، پس از مدتی سرمایه‌گذاران با درک بهتر توکن‌های NFT، امروزه دید بهتری به این نوع دارایی‌های دیجیتالی منحصربه‌فرد دارند. از همین روی می‌توان گفت پتانسیل رشد مجموعه NFT دوم کریستیانو رونالدو بیشتر از گذشته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx