تحلیلگر کریپتو : بیت کوین به زودی بر اساس دو شرط می تواند به ۳۰۰۰۰ دلار برسد.

پرواز تا 30000
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 559 نفر

بررسی بیت کوین

یک تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال پیشنهاد کرده است که قیمت ارز دیجیتال پرچمدار بیت کوین (BTC) به زودی بر اساس دو شرط ممکن است به مرز ۳۰۰۰۰ دلار برسد، به این معنی که روند صعودی اخیر بیت کوین ممکن است یک تله گاوی باشد.

در رسانه های اجتماعی، تحلیلگر مستعار Inmortal فاش کرد که به نظر او، اگر ارز دیجیتال پذیرش بالای ۲۳۰۰۰ دلار را ببیند و بتواند در آن سطح باقی بماند، افزایش تا ۳۰۰۰۰ دلار امکان پذیر است. او گفت در غیر این صورت، این ارز دیجیتال «می‌تواند به یک «انحراف زشت» ختم شود.

با این حال، رالی پرچمدار ارزهای دیجیتال به این بستگی دارد که بیت کوین عملکرد اتریوم در بازارهای ارزهای دیجیتال را برای حرکت به سمت افزایش پایدارتر تحت کنترل درآورد. همانطور که Daily Hodl نوشت، Inmortal در یک توئیت جداگانه معتقد است که ETH “کمی بیش از حد گسترش یافته است، بنابراین اگر این یک “تجمع واقعی” باشد، می تواند دوباره ردیابی کند و از پیشروی خودداری کند.

علاوه بر این، Inmortal اشاره کرد که بیت‌کوین می‌تواند با کپی کردن افزایش ۴۰ درصدی اخیر اتریوم، پیشتاز بازار باشد. همانطور که CryptoGobe گزارش داد، نهنگ‌های ETH شروع به انباشت بیشتر ارز دیجیتال در میان افزایش آن کرده‌اند، تا حدی به لطف پیش‌بینی تاریخ ادغام بلاک چین.

ادغام اتریوم، ادغام شبکه اصلی فعلی شبکه با سیستم اثبات سهام زنجیره بیکن را توصیف می‌کند و زمینه را برای ارتقاء مقیاس‌پذیری آینده، از جمله اشتراک‌گذاری، فراهم می‌کند. انتظار می‌رود این حرکت باعث کاهش ۹۹.۹۵ درصدی مصرف انرژی اتریوم شود.

بررسی اتریوم

تیم بیکو، مهندس پشتیبانی پروتکل اتریوم در بنیاد اتریوم، پیش‌بینی ماه سپتامبر را در فراخوان پیاده‌کننده‌های PoS انجام داد. Beiko اشاره کرده است که جدول زمانی Merge به احتمال زیاد در طول زمان تغییر می کند.

انتظار نمی رود که ادغام کارمزد تراکنش های اتریوم را کاهش دهد، اما تاثیر فوری و قابل توجهی بر مصرف انرژی خواهد داشت و در عین حال راه را برای ارتقاهایی که هزینه تراکنش ها را کاهش می دهد باز می کند.

شایان ذکر است، حرکت اتریوم به ۱۵۰۰ دلار مطابق با پیش‌بینی انجام شده توسط معامله‌گر کهنه کار ارزهای دیجیتال و تحلیلگر بازار، Michaël van de Poppe بود، که در اوایل ماه جاری پیش‌بینی کرده بود که اتریوم در صورت شکست مقاومت خود در ۱۱۴۰ دلار، می‌تواند شاهد یک حرکت قابل توجه باشد.

داده ها نشان می دهد که بیت کوین پس از افزایش بیش از ۷ درصدی در دوره ۲۴ ساعته گذشته، با قیمت ۲۳۶۰۰ دلار معامله می شود. به گفته این تحلیلگر کریپتو، حفظ سطح ۲۳۰۰۰ دلار برای پیش بینی او بسیار مهم است، که باعث می شود BTC به ۳۰۰۰۰ دلار بازگردد.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx