شاخص هش ریبون نشان می دهد روند بیت کوین صعودی می شود

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 441 نفر

شاخص هش ریبون و صعود بیت کوین

آمار نوسانات هش ریت بیت کوین که توسط چارلز ادواردز، موسس شرکت سرمایه گذاری کاپریول تحلیل شده است، نشان می دهد که به زودی ناامیدی ماینرها ممکن است به پایان برسد. ادواردز در توییتر اعلام کرد که ،Hash Ribbon  نشانگر احساسات استخراج کنندگان بیت کوین است و این شاخص سیگنال های صعودی برای بیتکوین صادر می کند.

سیگنال خرید هش ریبون!

امروز رسماً کاپیتولاسیون (تسلیم) ماینرهای #بیت کوین به پایان رسید و با ۷۱ روز سومین کاپیتولاسیون طولانی تاریخ لقب گرفت. این منطقه تسلیم طولانی‌تر از سال ۲۰۲۱ بود و فقط دو روز کوتاه‌تر از سال ۲۰۱۸ که قیمت آن به ۳۱۰۰ دلار رسید، بود. دوره ای که ماینرهای مضطرب تجهیزات ماینینگ خود را خاموش می کنند، به پایان رسیده است. این کاپیتولاسیون برای بازار دردناک بود، زیرا تنها دو روز کوتاه‌تر از زمانی بود که قیمت بیت‌کوین را به ۳۱۰۰ دلار در زمستان  ارزهای دیجیتال سال ۲۰۱۸ رساند.

از نظر تاریخی، بیت کوین در زمان تسلیم ماینرها به پایین ترین حد خود رسیده است. همچنین، کاپیتولاسیون هایی که با نیمه دوم چرخه های استخراج بیت کوین مصادف شده است، منجر به قابل اطمینان ترین سیگنال های صعودی می شود. فاز دوم این چرخه از ۱۰ می ۲۰۲۲ آغاز شد. که پیش بینی چارلز ادواردز را بسیار خوش بینانه می کند.

هش ریبون چیست و چرا این معیار بسیار مهم است؟

اندیکاتور هش ریبون توسط چارلز ادواردز در سال ۲۰۱۹ اختراع شد. او مفهوم این اندیکاتور را در مقاله هش ریبون و کف بیت کوین خود توضیح داد. این شاخص بر اساس همبستگی بین میانگین‌های متحرک ۳۰ و ۶۰ روزه  نرخ هش خالص بیت‌کوین، یعنی مقدار هش‌های محاسبه‌شده توسط همه ماینرهای شبکهبیت کوین  است. وقتی ۳۰ DMA به زیر ۶۰ DMA می رسد، عملا گفته می شود ماینرها تسلیم شده اند. وقتی کاپیتولاسیون به پایان می رسد، وضعیت برعکس رخ می دهد. هنگامی که ۳۰ DMA به بالای ۶۰ DMA می رود و همزمان قیمت افزایش می یابد، سیگنال‌های صعودی مطمئن برای بیت کوین بدست می آید.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx