اگر می خواهید بیت کوین بخرید، این مقاله را بخوانید

سرمایه گذاری بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 402 نفر

قبل از خرید بیت کوین، بخوانید

بیت کوین در این هفته عملکرد ضعیفی را ثبت کرد و نمودار ۷ روزه ارزهای دیجیتال عمدتاً با رنگ قرمز مشاهده می شوند. ریزش اخیر گمانه زنی های متعددی را در بازار در مورد آنچه در آینده در پیش خواهد بود را به وجود آورد. مثل همیشه، نظرات جامعه ارزهای دیجیتال متنوع است.

در حالی که برخی بر این باورند که تغییر روند ممکن است در روزهای آینده اتفاق بیفتد، چندین گزارش خلاف این موضوع را نشان می دهد. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت ۲۰۰۱۰ دلار معامله می شد که تنها در ۷ روز گذشته بیش از ۵ درصد کاهش یافته است. ارزش کل بازار بیت کوین بیش از ۳۸۴ میلیارد دلار است.

خرس ها بازی را در دست گرفته اند

اخیراً، دن لیم، تحلیلگری که برای سایت کریپتوکوانت تحلیل می نویسد، در تحلیل خود اشاره کرد که احتمال سقوط بیشتر بیت کوین به دلایل بین المللی زیاد است. برای رخ دادن این اتفاق، لیم چند شرایط نزولی بازار را برجسته کرد که ممکن است به همین امر کمک کند.

زمانی که یک بازار نزولی شروع می شود، اکثر مردم بدون اینکه متوجه باشند که بازار نزولی است به خرید ادامه می دهند. اما اگر بازار نزولی برای مدت طولانی ادامه داشته باشد، بیشتر مردم خسته می‌شوند و از خرید منصرف می‌شوند. این پیش‌بینی درست به نظر می‌رسد، زیرا چندین معیار از احتمال یک روند نزولی بیشتر در قیمت بیت‌کوین پشتیبانی می‌کنند. به عنوان مثال، سود عرضه بیت کوین پس از حرکت به سمت پایین از اواسط آگوست به پایین ترین سطح این ماه در ۲۸ آگوست رسید.

علاوه بر این، نسبت MVRV نیز کاهش یافت که نشان دهنده یک بازار نزولی است. این ممکن است فرصت خوبی برای سرمایه گذاران برای خرید باشد.

اخیراً برداشت بیت کوین از صرافی ها نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافته است که نشان دهنده روند نزولی مشابه است. ایزی آنچین، یکی دیگر از نویسندگان  کریپتو کوانت، اشاره کرد که این داده ها نشان می دهد که سطوح قیمت هنوز برای انباشت طولانی مدت در نظر گرفته نشده است. این ممکن است نشانه ای از سقوط بیشتر قیمت بیت کوین در هفته های آینده باشد.

همانطور که روند قبلی نشان می دهد، این می تواند فرصت خوبی برای سرمایه گذارانی باشد که به دنبال بازدهی بلندمدت هستند.

سرمایه گذاران بیت کوین منتظر بمانند

نگاهی به نمودار ۴ ساعته بیتکوین تأیید کرد که خرس ها در بازار دست برتر را دارند، زیرا اکثر کندل ها قرمز بودند. باندهای بولینگر نشان می دهند که قیمت بیت کوین در منطقه ای با نوسانات بالا قرار دارد. اینها ممکن است به زودی منجر به کاهش قیمت شود، بنابراین شانس افزایش قمیت بیت کوین در کوتاه مدت را به حداقل می رساند.

اگرچه معیارها، تحلیل‌ها و نمودارهای فوق‌الذکر شرایط نزولی بازار را پیش‌بینی می‌کردند، برخی از شاخص‌ها بر احتمال خفیف تغییر روند تأکید داشتند.

طبق شاخص MACD، خط آبی در حال نزدیک شدن به خط قرمز است که ممکن است در روزهای آینده منجر به یک تقاطع صعودی شود. علاوه بر این، تعداد کل آدرس‌های بیت‌کوین با موجودی غیرصفر رشد ثابتی را در طول ماه‌های اخیر نشان می‌دهد. این، با وجود عملکرد قیمتی آن، نشانه اعتماد سرمایه گذاران به بیت کوین است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx