تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین بیت کوین و آلت کوین‌ها شاهد افزایش خرید نزدیک حمایت‌های خود هستند که ‌این مهم می‌تواند یک سیگنال صعودی باشد. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل BTC بیت کوین در روز 2 آگوست به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (22,632 دلار) نزول کرد که یک حمایت قدرتمند […]

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

بیت کوین و آلت کوین‌ها شاهد افزایش خرید نزدیک حمایت‌های خود هستند که ‌این مهم می‌تواند یک سیگنال صعودی باشد. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل BTC

بیت کوین در روز 2 آگوست به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (22,632 دلار) نزول کرد که یک حمایت قدرتمند است. میانگین متحرک نمایی 20 روزه صعودی شده و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار گرفته است. این موضوع بیانگر برتری گاوها در حال حاضر است.

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین نمودار

نمودار BTC

در حال حاضر گاوها در تلاش برای افزایش قیمت به مقاومت پیش‌روی خود در سطح 24,668 دلار هستند. اگر موفق شوند، این ارز دیجیتال می‌تواند تا سطح 28,000 دلار صعود کند. انتظار می‌رود که در این سطح با مقاومت شدید خرس‌ها روبه‌رو شویم. اگر گاوها از این مانع عبور کنند،‌ بیت کوین می‌تواند تا سطح 32,000 دلار قیمت خود را افزایش بدهد.

اما برخلاف دیدگاه فوق، اگر قیمت از سطوح فعلی یا مقاومت پیش روی خود کاهش یابد،‌ می‌توان گفت که خرس‌ها همچنان در سطوح قیمتی بالا دست به فروش می‌زنند. نزول و بسته شدن قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه ممکن است باعث کاهش قیمت BTC تا میانگین متحرک ساده 50 روزه (21,344 دلار) و سپس به خط حمایت شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx