افزایش قابل توجه تعداد آدرس هایی که حداقل یک بیت کوین دارند

آدرس بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 502 نفر

افزایش ۴۰۰۰۰ آدرس هایی که که حداقل یک بیت کوین دارند

به نظر می رسد کاهش شدید قیمت بیت کوین در ماه می و ژوئن با افزایش آدرس کیف پول هایی که بیش از یک بیت کوین را در خود جای داده اند، همزمان بوده است.

سرمایه گذاران کوچک بیت کوین  در طول ریزش ارزهای دیجیتال فرصت خوبی را برای خرید ارزدیجیتال محبوب خود در قیمت های پایین، پیدا کردند. از زمان ریزش شدید در ماه ژوئن، تعداد کسانی که حداقل یک بیت کوین دارند ۴۰,۰۰۰ نفر افزایش یافته است.

بر اساس گزارش LookIntoBitcoin، تعداد کسانی که حداقل یک بیت کوین دارند از ۳۱ ژانویه، زمانی که قیمت بیت‌کوین حدود ۳۸۰۰۰ دلار بود، به‌طور پیوسته در حال افزایش بوده است. با این حال، قیمت بیت کوین در ماه می حدود ۲۷ درصد و در ژوئن ۴۰ درصد کاهش یافت. در ماه ژوئن شاهد ۲۵۳۸۹ کیف پول جدید بودیم که حداقل یک بیت کوین در آن ها ذخیره شده بود.

قیمت بیت کوین در زمان نگارش این مقاله ۲۳۰۳۵ دلار است که ۶۶ درصد نسبت به اوج قیمتی ۶۹۰۰۰ دلاری خود در نوامبر ۲۰۲۱ کاهش یافته است. همچنین تعداد کل آدرس هایی که حداقل یک بیت کوین دارند در حال حاضر در ۱ آگوست ۲۰۲۲ به ۸۹۱۳۴۶ رسیده است.

لارک دیویس، سرمایه گذار ارزهای دیجیتال، روز دوشنبه به فالوئرهای توییتر خود گفت که; “بسیاری از مردم در حال رسیدن به هدف خود برای داشتن حداقل یک بیت کوین هستند!” تعداد آدرس هایی که حداقل ۱ بیت کوین دارند، از زمان شروع سقوط بازار، حدود ۴۰۰۰۰ تا بیشتر شده است.

بسیاری از سرمایه گذاران به هدف خود برای داشتن حداقل یک بیت کوین رسیده اند

لارک دیویس ۲ اوت ۲۰۲۲

کیف پول های ۱۰، ۱۰۰ و ۱۰۰ تایی

جالب اینجاست که داده ها نشان می دهد که; تعداد کیف پول هایی که بیش از ۱۰ بیت کوین، ۱۰۰ بیت کوین و ۱۰۰۰ بیت کوین در خود جای داده اند، در مدت مشابه شروع به افزایش ناچیز و یا حتی کاهش کرده اند. آدرس های با بیش از ۱۰ بیت کوین از ماه می تنها ۶۰۰ تا افزایش یافته است; آدرس های با بیش از ۱۰۰ بیت کوین  ۱۲۵ عدد کمتر شده است. همچنین کیف پول هایی با بیش از ۱۰۰۰ بیت کوین ۱۱۳ تا کمتر شده اند.

قیمت بیت کوین از اواسط ژوئیه روند صعودی داشته است. با این حال، نظرات متفاوتی در مورد اینکه آیا این ارز دیجیتال قبلاً به پایین ترین حد خود رسیده است؟ یا اینکه باید منتظر کف های قیمتی جدیدی برای قیمت بیت کوین باشیم.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx