سقوط بیت کوین محتمل است

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

استراتژیست برتر رمزارز می گوید اگر یک سطح حمایت بحرانی از دست برود، بیت کوین می تواند نابود شود یک تحلیلگر محبوب رمزارز در حال تشریح سطح بیت کوین برای جلوگیری از افت بیشتر قیمت است. در یک ویدیوی جدید در یوتیوب، مایکل ون دی پوپ، استراتژیست ارشد ارزهای دیجیتال به ۱۶۵۰۰۰ دنبال کننده  خود […]

بیت کوین

استراتژیست برتر رمزارز می گوید اگر یک سطح حمایت بحرانی از دست برود، بیت کوین می تواند نابود شود

یک تحلیلگر محبوب رمزارز در حال تشریح سطح بیت کوین برای جلوگیری از افت بیشتر قیمت است.

در یک ویدیوی جدید در یوتیوب، مایکل ون دی پوپ، استراتژیست ارشد ارزهای دیجیتال به ۱۶۵۰۰۰ دنبال کننده  خود می‌گوید که بیت کوین باید «به‌منظور جلوگیری از ریزش بیشتر»حدود ۱۹۳۰۰ دلار نگه دارد.

«زیرا اگر 19300 دلار از دست بدهیم، این احتمال وجود دارد که برای مدت کوتاهی به زیر 18500 دلار برویم و به پایین‌ترین سطح بیت کوین برسیم، به خصوص بعد از آخرین کندل، این برای ما سخت خواهد بود.

این حمایت نهایی است، و اگر این حمایت واقعاً حمایتی نداشته باشد یا اصلاً حمایتی را ارائه نکند، به احتمال بسیار زیاد ما قصد داریم تا 17500 تا 18500 دلار را بار دیگر لمس کنیم  .

Van de Poppe خاطرنشان می کند که این رمزارز احتمالاً تا جلسه هفته آینده فدرال رزرو ایالات متحده که معامله گران و سرمایه گذاران اطلاعات بیشتری در مورد جهت دارایی های ریسک پذیر مانند بیت کوین و کریپتو به دست خواهند آورد، حرکت عمده ای انجام نخواهد داد.

هفته آینده جلسه فدرال رزرو است. من تعجب نمی‌کنم اگر کمی به کاهش یا تحکیم ادامه دهیم تا زمانی که این احساس را از فدرال رزرو دریافت کنیم.»

این رمز ارز در زمان نوشتن این مقاله با قیمت 20044 دلار معامله می شود که در روز ثابت بود اما در هفته گذشته نزدیک به 7 درصد کاهش داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx