آیا ادغام اتریوم چیزی بیش از یک «رویداد خبریِ فروش» است؟

اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 458 نفر

ادغام برای اتریوم [ETH] موفقیت آمیز بوده است. اما برای قیمت آن اینطور نیست؛ زیرا ETH علیرغم این بروزرسانی به کاهش خود ادامه داده است. ادامه سقوط قیمت توکن، توجه تحلیلگران در سراسر صنعت کریپتو را به خود جلب کرده است.

کریستین کیم، محقق گلگسی دیجیتال نیز با نظرات ارزشمند خود به این گفتگو پیوسته است. اخیرا، کیم در مورد اینکه چرا اتریوم از زمان ادغام همچنان در قیمت های پایین تر باقی می ماند، بحث کرد. در ابتدا، کیم به این موضوع اشاره کرد که “بدتر شدن اوضاع کلان” به عنوان یکی از دلایل اصلی کاهش قیمت اتریوم است. او معتقد بود که این شرایط کلان همچنان باعث کاهش در بین تمام دارایی های ریسکی از جمله سهام سنتی می شود. سپس، کیم به دلیل دوم ادامه پرداخت، جایی که او به شایعه‌ای در بازار اشاره کرد؛ که ادغام یک «رویداد خبریِ فروش» است. این موضوع همچنان اتریوم را در جذب معامله گران با وجود «تأثیر مثبت بلندمدت» محدود می کند.

معضل اتریوم

توکن ETH همانطور که در بالا ذکر شد به نزول خود ادامه داد و در زمان انتشار دقیقاً زیر ۱۴۵۰ دلار معامله شد. طبق داده‌های کوین گلس، این توکن در زمان انتشار ۳ درصد ضرر داشت و ریزش هفتگی اکنون به ۱۷ درصد افزایش یافته است. این حرکت قیمت، به FUD (ترس، عدم اطمینان و شک) اجازه داد تا در بازار کریپتو مستقر شود زیرا انتظار می‌رفت که ادغام مسیر کریپتو را بازگرداند. اما آخرین جلسه FOMC و گزارش CPI متعاقبا آن هر حرکت صعودی را متوقف کرد.

یکی دیگر از شاخص های مهم شبکه اتریوم توسط محقق امنیت کریپتو، لوکاس نوزی ارسال شده است. در جدیدترین توییت، Nuzzi ادعا کرد که استخراج کنندگان اتریوم پس از آخرین فروش خود، در حال انجام یک “انتقام” هستند. بر اساس محاسبات وی، ماینرهای اتریوم تنها در ۴۸ ساعت گذشته تا ۴.۸ میلیارد دلار ETH فروخته اند.

اتریوم

با وجود این موانع، همانطور که توسط پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین گلس نود گزارش شده است، از ۱۷ سپتامبر در اتریوم امیدی ظاهر شد. طبق آخرین به روز رسانی آنها، حجم خروجی اتریوم از صرافی‌ها (۷d MA) به بالاترین حد یک ماهه خود و به رقم ۲۷,۵۲۶,۲۱۶ دلار رسید.

اتریوم

در حالی که عوامل نزولی همچنان بر دارایی‌های اصلی ارزهای دیجیتال تاثیر می‌گذارد، اتریوم موفق شد راه‌اندازی Merge را با موفقیت انجام دهد. سرمایه گذار معروف رمزارز، آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران ۱۰۰x، حمایت خود را از ادغام اعلام کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx