تحلیل قیمت بیت کوین | BTC حمایت ۷ ماهه خود را از دست داد

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 418 نفر

قیمت بیت کوین در ساعات پایانی چهارشنبه به زیر سطح ۲۵۰۰۰ دلار رسید زیرا گاوها نتوانستند یک منطقه حمایتی کلیدی را حفظ کنند. این ریزش جدید قیمت پس از تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده مبنی بر ثابت نگه داشتن نرخ بهره رخ داد. ناگفته نماند که رئیس بانک مرکزی ایالات متحده، جروم پاول، اعلام کرد که احتمالا فدرال رزرو نرخ بهره را در دوسال آینده کاهش نمی‌دهد.

بیت کوین قبل از تصمیم فدرال رزرو نزدیک به ۲۶ هزار دلار تثبیت شده بود. با این حال، همانطور که بازارها به این خبر واکنش نشان دادند، بیت کوین از ۲۵۵۰۰ دلار گذشت و خط روند اصلی را که در هفت ماه گذشته به عنوان حمایت صعودی عمل کرده بود، از دست داد.

پیش بینی کوتاه مدت قیمت بیت کوین توسط تحلیلگر سرشناس کریپتو

کاهش بیت کوین به زیر ۲۵ هزار دلار اکنون گاوها را در معرض خطر ضررهای بیشتر قرار می دهد؛ سناریویی که در صورت کنترل خرس‌ها بر بازار می‌تواند تقویت شود. در این صورت، فشار فرشو می‌تواند به فروشندگان اجازه دهد تا پایین‌ترین قیمت‌ها را هدف قرار دهند.

تحلیلگر کریپتو، کاپیتان فایبیک، می‌گوید:

“گاوهای بیت کوین خط روند اصلی ۷ ماهه را از دست داده اند، این شانه خوبی نیست! آیا این یک تله است یا خرس‎‌ها به شهر برگشته‌اند؟ اگر این یک تله باشد و بیت کوین بازگردد و مقاومت ۲۶.۷ هزار دلاری را پس بگیرد، می توانیم شاهد صعود به سمت قیمت ۳۱ هزار دلاری باشیم. اگر خرس‌ها برگردند، بیت کوین ممکن است با فشار نزولی بیشتری مواجه شود و احتمالاً منطقه ۲۰ تا ۲۲ هزار دلار را آزمایش کند.

قیمت بیت کوین

نمودار روزانه قیمت بیت کوین

یکی دیگر از تحلیلگران، به نام علی، می‌گوید که بیت کوین مهم ترین حوزه حمایتی خود را در منطقه ۲۲.۷-۲۳.۶ هزار دلاری دارد. در جهت صعودی، منطقه مقاومت اصلی بین ۲۶ تا ۲۸.۳ هزار دلار قرار دارد. این موضوع نشان می‌دهد که یک جهش می‌تواند منجر به بازیابی قیمت بیت کوین در این منطقه شود و این رمزارز احتمالاً به دنبال آزمایش مجدد منطقه ۳۰ هزار دلاری باشد. علی نوشت:

«بیت کوین روی یخ نازک راه می‌رود! توجه داشته باشید که مهمترین منطقه حمایتی بین ۲۲۷۸۵ دلار تا ۲۳۵۹۵ دلار است که در آن ۱.۳۴ میلیون آدرس ۴۵۰۰۰۰ دلار بیت کوین را خریداری کرده‌اند. از طرف دیگر، BTC با مقاومت سختی بین ۲۶۰۰۰ دلار تا ۲۸۲۵۰ دلار مواجه است که در آن ۵.۱۸ میلیون کیف پول ۲.۱ میلیون بیت کوین خریداری کردند.»

در حالی که سطح زیر ۲۵ هزار دلار فرصت خرید را ارائه می دهد، تحلیلگر ارز دیجیتال Rekt Capital خاطرنشان می‌کند که از دست دادن محدوده ۲۶۶۰۰ دلار آن را به مقاومت سختی تبدیل می‌کند. رد شدن این سطح پس از بسته شدن کندل هفتگی در زیر این قیمت می‌تواند به معنای کاهش تا ۲۰۰۰۰ دلار باشد.

بیت کوین در حال حاضر با قیمت $ ۶۳,۶۵۷.۰۶ معامله می‌شود که در حدود ۱.۱۷% نوسان داشته است. ارزش کل بازار کریپتو ۳.۸ درصد کاهش یافت و اتریوم در $ ۳,۳۱۶.۷۵ و XRP با $ ۰.۵۱۹۳۴۷ معامله می‌شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx