هاوینگ بیت کوین زودتر انجام می‌شود

هاوینگ بیت کوین زودتر انجام می‌شود
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 602 نفر

هاوینگ بیت کوین نزدیک‌تر شد

بیت کوین دوباره در کانون توجه قرار گرفته است. قیمت بیت کوین پس از آن که در هفته گذشته دستاوردهای امیدوارکننده ای را ثبت کرد، بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است. در میان هیاهویی که در مورد روند صعودی بعدی وجود داشت، اطلاعات جالبی درباره هاوینگ بیت کوین منتشر شد. چهارمین هاوینگ بیت کوین، که در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۴ اتفاق بیفتد، اکنون زودتر از تاریخ برنامه ریزی شده انجام می شود.

بر اساس داده های NichHash، هاوینگ بعدی بیت کوین در یک سال و ۱۵۷ روز دیگر انجام خواهد شد، به این معنی که اکنون می توانیم انتظار هاوینگ را در دسامبر ۲۰۲۳ داشته باشیم. اینفلوئنسر محبوب کریپتو، That Martini Guy نیز در توییت اخیر خود به این پیشرفت جدید اشاره کرد.

هاوینگ بیت کوین زودتر انجام می‌شود

این تا حدودی سیگنال خوبی برای پادشاه رمزارزها است، زیرا داده های تاریخی نشان می دهد که هاوینگ با افزایش قیمت عمده همراه است. به عنوان مثال، در طول هاوینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۰، ارزش بیت کوین ۸۵۰۰ دلار بود، اما در عرض چند ماه به بیش از ۲۷۰۰۰ دلار رسید. اگرچه به نظر می رسد کل تصویر به نفع خریداران در بازار است، برخی تحلیل ها و گزارش ها خلاف این را نشان می دهد.

همه چیز برای BTC خوب نیست؟

Greatest_Trader، تحلیلگر و نویسنده در کریپتوکوانت، در تحلیل خود به یک بازار خرسی احتمالی در روزهای آینده اشاره کرد. در تحلیل خود، او بر متریک Binary Coin Days Destroyed تمرکز کرد و به الگویی اشاره کرد که می تواند رالی مورد انتظار بیت کوین را خراب کند. بر اساس این تجزیه و تحلیل، هر زمان که متریک Binary Coin Days Destroyed افزایشی را ثبت کرده، در اکثر مواقع، سقوط بازار را نیز به دنبال داشته است.

هاوینگ بیت کوین زودتر انجام می‌شود

این تحلیلگر گفت:

در حال حاضر، این متریک و همچنین قیمت، افزایش چشمگیری را تجربه کرده است. دارندگان بلندمدت ممکن است این بازگشت را فرصتی عالی برای فروش دارایی های خود بدانند.

نه تنها این تجزیه و تحلیل، بلکه تعداد کمی از معیارهای زنجیره ای از احتمال یک روند نزولی در روزهای آینده حمایت می کنند. به عنوان مثال، مجموع خروجی ارز بیت کوین در چند هفته گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است که یک سیگنال نزولی است. علاوه بر این، RSI و Stochastic با نزدیک شدن به نقطه خرید بیش از حد در موقعیت خنثی قرار گرفتند که ممکن است به زودی منجر به روند نزولی شود.

هاوینگ بیت کوین زودتر انجام می‌شود

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
احمدرضا
احمدرضا
1 سال قبل

یک سال و ۱۵۷ روز دیگه میشه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲.
ایشون اشتباه حساب کرده

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx