ماینرهای بیت کوین به فروش خود ادامه می دهند

ماینرهای بیت کوین به فروش خود ادامه می دهند
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 457 نفر

رویدادهای صنعت کریپتو در سال ۲۰۲۲ برای ماینرهای بیت کوین مطلوب نبوده است. آنها کاهش عمده ای را در عملیات خود تجربه کرده اند که درآمد آنها را به شدت کاهش داده است. طبق گزارش های منتشر شده قبلی، چند ماه گذشته فصل فروش برای ماینرها بوده است. با پشت سر گذاشتن رویدادهای ناامیدکننده تر، به نظر می رسد آینده روشن‌تر شده است.

در طول زمستان کریپتو در ماه می و ژوئن، ماینرهای بیت کوین ضررهایی را ثبت کردند. گزارشی در مورد جریان خالص ماینرها نشان داد که این روند ناخوشایند بوده است. داده های جدید، آگوست چهارمین ماه متوالی با جریان های منفی برای ماینرها بود.

طبق آخرین گزارش CryptoCompare، آوریل تنها ماهی است که ماینرهای بیت کوین در سال جاری سود برده اند. در این گزارش اشاره شده است که ماینرها مجبور شده اند برای جبران هزینه های عملیاتی، فروش خود را از ماه آگوست آغاز کنند. این نشان داد که خروجی خالص از ماینرها به ۲۱.۳ هزار بیتکوین رسیده است.

ماینرها از برخی روندهای صعودی اندک بیت کوین در ماه های گذشته عبور کردند و موضع خود را حفظ کردند. در نتیجه، آنها توانستند با وجود بحران های متعدد در سال که به نظر می رسید ریشه های عمیقی دارد، مقداری سود جمع کنند. ماینرها فاش کردند که در طول روند صعودی سال ۲۰۲۱، سودهای بیشتری را به ثبت رساندند. اما بازار نزولی کریپتو در سال ۲۰۲۲ تقریباً تمام آن چیزی را که انباشته بودند از بین برده است. آنها با توکن های کم یا بدون هیچ توکنی به کار خود ادامه می دهند.

بهبود در فعالیت شبکه بیت کوین

با وجود کاهش آمار برای ماینرها، فعالیت شبکه بیت کوین در حال بهبود است. CryptoCompare گزارش داد که حجم تراکنش بیت کوین با افزایش ۱۰.۵ درصدی به ۲.۳۹ تریلیون دلار رسیده است. علاوه بر این، تعداد معاملات به ۷.۸۲ میلیون رسید که نشان دهنده افزایش ۱.۸۰ درصدی است. همچنین، افزایش ۴.۴۷ درصدی در آدرس‌های فعال به ۹۱۶ هزار رسیده است. تعداد آدرس‌های جدید به ۳۹۵ هزار رسید که افزایش ۲.۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx