اتریوم یا بیت کوین، کدام غیرمتمرکزتر است؟

اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 416 نفر

یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌ها در بازار ارزهای دیجیتال که باعث منسوخ شدن اثبات کار در اتریوم شد، بحث‌هایی را ایجاد کرده است: کدام شبکه در این مرحله غیرمتمرکزتر است؟

U.Today اخیراً توزیع اتریوم استیک شده در شبکه را پوشش داده است و تصویری که بزرگترین آلتکوین در شبکه ترسیم می کند ممکن است آنطور که در ابتدا به نظر می رسد غیرمتمرکز نباشد.

اتریوم

                                                                                             آمار نرخ استخراج استخرهای ماین بیت کوین

بخش بزرگ اتریوم استیک شده توسط صرافی های متمرکز نگهداری می شود که در صورت ترکیب حدود ۳۰ درصد را در اختیار دارند. با این حال، به گفته ون نس، بیشتر بلاک های بیت کوین تنها توسط دو استخر استخراج شده اند: Antpool و Foundry که دوتا استخر بزرگ برتر در کل شبکه هستند. هفتصد و شانزده مورد از آخرین بلاک های بیت کوین توسط چهار نهاد ساخته شد: Antpool، Foundry، F2 و Binance.

در حالی که توزیع بین استخرهای استخراج بیت کوین ممکن است نابرابر به نظر برسد، مطمئناً سالم تر از اتریوم به نظر می رسد. بیشتر هش ریت بین پنج نهاد توزیع می شود: Antpool، Foundry، F2، بایننس و ViaBTC. رتبه اول مربوط به ۲۴ درصد از هش ریت شبکه است، در حالی که رتبه آخر ۹.۴ درصد است. وضعیت نسبت ها در اتریوم متفاوت است. در حالی که رتبه اول بیش از ۳۰ درصد از اتریوم استیک شده را در اختیار دارد، رتبه پنجم تنها با ۲.۲ درصد باقی مانده است. از نظر فنی، لیدو ممکن است سهام خود را در شبکه افزایش دهد و به حد خطرناک ۵۰٪ برسد، که ممکن است مشکلات جدی برای اعتباردهندگان و سرمایه گذاران ایجاد کند. با این حال، صرافی‌های متمرکز و اعتبارسنجی‌های جدید به احتمال زیاد استخرها و صرافی‌هایی را با تسلط کمتر انتخاب می‌کنند تا از مشکلات بالقوه متمرکز جلوگیری کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx