افزایش سختی استخراج بیت‌کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بر اساس گزارش BTC.com، با وجود کاهش بیش از ۲۲ درصدی قیمت بیت‌کوین در دو هفته گذشته، سختی استخراج بیت‌کوین در تعدیل دو هفته‌ای دوشنبه ۰.۵۱ درصد افزایش یافت و به بالاترین حد خود رسید. سختی استخراج بیت کوین تا کنون در سال 2022 بیش از 51 درصد افزایش یافته است، در حالی که قیمت […]

استخراج بیت‌کوین

بر اساس گزارش BTC.com، با وجود کاهش بیش از ۲۲ درصدی قیمت بیت‌کوین در دو هفته گذشته، سختی استخراج بیت‌کوین در تعدیل دو هفته‌ای دوشنبه ۰.۵۱ درصد افزایش یافت و به بالاترین حد خود رسید.

سختی استخراج بیت کوین تا کنون در سال 2022 بیش از 51 درصد افزایش یافته است، در حالی که قیمت بیت کوین 65 درصد کاهش یافته است. سختی استخراج بیت‌کوین تقریباً هر دو هفته یکبار تغییر می‌کند و با تغییرات در میزان قدرت محاسباتی استفاده شده برای استخراج بلاک‌های بیت‌کوین برای پاداش دادن با بیت‌کوین، مرتبط است. داده های Blockchain.com نشان می دهد که میانگین هش هفت روزه بیت کوین در روز یکشنبه حدود 256 اگزاهش در ثانیه بود که از میانگین هفت روزه 266 اگزاهش دو هفته پیش کمتر بود.

نموداری از BTC.com نشان می‌دهد که استخر استخراج فاندری (Foundry) توسط یکی از شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر Digital Currency Group اداره می‌شود و در حال حاضر بیش از ۲۷ درصد از قدرت محاسباتی کل شبکه بیت‌کوین را تامین می‌کند. حدود دوازده ماه پیش، فاندری حدود 11.5 درصد از شبکه را به خود اختصاص داد و در بین تمام استخرهای استخراج رتبه پنجم را به خود اختصاص داد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx