رکورد شکنی هش ریت بیت کوین

هش ریت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 524 نفر

رکوردشکنی هش ریت بیت کوین با وجود کاهش ارزش

اگرچه قیمت بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، تنها رشدهای جزئی را ثبت کرده است، رقابت بین ماینرهای آن در حال افزایش است و دشواری استخراج و هش ریت بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است.

به طور خاص، هش ریت بیت کوین تا ۱۰ اکتبر ۳۵.۶۱ تریلیون بود که نه تنها بالاترین رکورد جدید آن است، بلکه شدیدترین افزایش از ۱۳ می ۲۰۲۱ (۱۳.۵۵ درصد رشد) است، علیرغم اینکه قیمت بیت کوین تنها ۰.۴۹٪ رشد کرده است.

سختی استخراج بیت کوین

سختی استخراج بیت کوین

به عنوان یادآوری، دشواری استخراج بیت کوین در ۱۳ می ۲۰۲۱ با ۲۱.۵۳ درصد رشد به ۲۵.۰۵ تریلیون رسید. همچنین شایان ذکر است که سختی شبکه میزان سختی استخراج یک بلوک بیت کوین را اندازه گیری می کند، دشواری بالا به این معنی است که برای استخراج همان تعداد بلاک و ایمن سازی شبکه، قدرت محاسباتی بیشتری را می طلبد.

آرامش قبل از طوفان

در همین حال، برخی از شاخص ها به نوسانات قیمتی آتی برای بیت کوین اشاره می کنند. شاخص اصلی کاهش نوسانات بیت کوین، به ویژه در مقایسه با سهام سنتی است. در واقع، نوسانات اولین ارز دیجیتال اخیراً کمتر از شاخص داو جونز کاهش یافته است.

به گفته مایکل ون دی پوپ، کارشناس و تحلیلگر معاملات کریپتو، شاخص نوسانات بیت کوین زیر ۲۵ از لحاظ تاریخی “یک دستور العمل تضمین شده برای نوسانات عظیم” بوده است، چه صعودی و چه نزولی.

شاخص دیگر، گزارش‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) و شاخص قیمت تولیدکننده (PPI) است که قرار است در این هفته منتشر شوند، و وان دی پوپ را به این موضوع سوق داد که ممکن است “نوسانات جدی” در راه باشد.

در همان زمان، علی مارتینز، تحلیلگر کریپتو، خاطرنشان کرد که «از دست دادن حمایت ۱۹۰۰۰ دلاری بیت کوین می تواند باعث دردسر شود»، زیرا او قبلاً از آن به عنوان «مهم ترین سطح پشتیبانی که در آن ۱.۳ میلیون آدرس بیش از ۶۸۰،۰۰۰ بیت کوین خریدند» یاد کرد.

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین

همانطور که زمان به جلو می‌رود، بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۱۹,۳۶۸ دلار معامله می شود که نشان دهنده افت ۰.۸۲ درصدی در یک روز گذشته است، اما همچنان شاهد یک افزایش متوسط ​​۰.۷۶ درصدی نسبت به هفته قبل است. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ در ۱۰ اکتبر، ارزش بازار بزرگترین دارایی کریپتو توسط این شاخص در زمان انتشار ۳۷۰.۴۶ میلیارد دلار بود.

قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx