فعالیت های پلتفرم های سند و دیسنترالند به درستی ثبت نمیشوند

دیسنترالند
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 425 نفر

پلتفرم های متاورس “اطلاعات غلط” در مورد کاربران فعال روزانه را رد می کنند

پروژه های دیسنترالند و سند، به گزارش‌های مبتنی بر کاهش فعالیت کاربران ، پاسخ داده‌اند، و استدلال می‌کنند که یک معیار “نادرست” برای اندازه‌گیری هر یک از کاربران فعال روزانه پلتفرم‌ها (DAU) استفاده شده است.

این اطلاعات که از داده‌های DappRadar گرفته شده است .با این حال، دسنترالند در توییتی در ۸ اکتبر گفت که «برخی از وب‌سایت‌ها تنها تراکنش‌های قرارداد هوشمند خاص را ردیابی می‌کنند، اما آنها را به عنوان کاربران فعال روزانه گزارش می‌کنند که دقیق نیست».

آرتور مادرید، مدیرعامل سندباکس در ۱۰ اکتبر توییت کرد که «تراکنش‌های زنجیره‌ای به معنای کاربران نیست و دارندگان توکن غیرقابل تعویض (NFT) در دارایی‌ای سرمایه‌گذاری می‌کنند که ارزش آن در طول زمان افزایش می‌یابد.»

دیسنترالند در توییت خود گفت:

«داده‌های بهتر» را می‌توان در DCL Metrics یافت، یک جمع‌آوری داده سفارشی برای دیسنترالند که ، که DAU را بر اساس تعداد «افرادی که وارد می‌شوند و سپس از یک بسته خارج می‌شوند» اندازه‌گیری می‌کند.

 

این تمایز قابل توجه است، زیرا داده های سپتامبر نشان می دهد ۵۶۷۰۰ کاربر فعال ماهانه اما تنها ۱۰۷۴ یا ۱.۸۹٪ از این کاربران واقعاً با قراردادهای هوشمند آن تعامل داشته اند.

به طور مشابه، سند باکس داده‌هایی را که نشان می‌دهد پلتفرم آن تعداد DAU پایینی دارد را رد کرد و در توییتر اعلام کرد که ۲۰۱۰۰۰ کاربر فعال ماهانه دارد. اما در حالی که این نشان می‌دهد که داده‌های بلاک چین هرگز نباید بدون زمینه تفسیر شوند، به نظر می‌رسد که تجربه و تعامل کاربر، بزرگ‌ترین دلیل نگرانی بر اساس موضوع اخیر Reddit است. در یک پوستر به دیسنترالند به عنوان “Desertedland” اشاره شده بود، در حالی که پوستر دیگری نشان می داد که بازی محبوب متاورس به یک “شهر ارواح” تبدیل شده است. این جنجال در حالی مطرح می‌شود که حتی قانونی‌ترین پروژه‌های متاورس با فشارهای بی‌سابقه‌ای در بازار نزولی کنونی مواجه هستند که باعث کاهش شدید قیمت‌های توکن شده است.

قیمت مانا در حال حاضر ۰.۶۵ دلار است که ۸۸.۸ درصد از بالاترین قیمت تاریخ خود (ATH) 5.85 دلار با ارزش بازار ۱.۴۳ میلیارد دلار کاهش یافته است.

در همین حال سند با قیمت ۰.۷۸ دلار، ۹۰.۶ درصد نسبت به سقف ۸.۴۰ دلاری، با ارزش بازار ۲.۳۶ میلیارد دلار کاهش یافته است. هر دو بیش از ۵ درصد در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته اند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx